Jeg skriver herinde fordi jeg er lidt rådvild... 
Jeg har en skøn kæreste, som jeg stoler fuldt og fast på. Vi har et skønt forhold, og jeg har ingen som helst grund til at mistænke ham for at lave sidespring eller begære en anden, og det er ej heller grunden til dette indlæg.
Min kærestes onkel (giftet ind i familien) har en lillesøster, som er noget yngre end ham. Hun er med til alle familieting, og er i og for sig sikkert også en ganske sød person. Hvis ikke lige det altså var fordi at hun flirter vanvittigt meget og åbenlyst med min kæreste! 
Hun er, tror jeg, 15-20 år ældre end min kæreste, single, og har ingen børn. Hun går hjemme på understøttelse pga noget sygdomsforløb, og har ikke mange venner. Min kæreste laver af og til noget håndværk for hende, og det er der absolut intet galt i. Men jeg tror, at hun via det, har set sig varm på ham... Til diverse familiesammenkomster er det meget bevidst, at hun altid søger min kæreste. Hun giver ham altid et stort knus, men nøjes med at give mig et halvhjertet håndtryk. Det er også ok, vi er jo ikke i familie
Hun snakker stort set kun med min kæreste og sin bror til arrangementer, griner overdrevet af ALT min kæreste siger, og sidder ofte og kigger på ham i mange minutter, mens hun sidder og smiler...
Min kæreste virker umiddelbart som om at han ikke registrerer hvad der foregår, hvilket jeg heller ikke kan bebrejde ham, hvis hun altid har været sådan overfor ham. Han snakker altid med alle til familiearrangementer, kysser mig ofte, holder om mig osv, og virker fuldstændig upåvirket af damens evindelige flirteri.
Jeg føler mig ikke truet, men må ærligt erkende at jeg finder det irriterende og lettere provokerende... Hvad ville i gøre? Jeg overvejer bare at bide det i mig, så tit ser vi hende heller ikke, og jeg tror at min kæreste vil fejltolke hvis jeg bringer det op...