Har nogen af jer prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. marts 2015

Anonym trådstarter

har nogen af jer prøvet at blive gravide, hvor første tegn var forkølelse? Første gang jeg blev gravid havde jeg en forkølelse omkring 2+5. Præcis 2+5 i denne måned begyndte jeg at blive syg. Forkølelse. Kan det være sådan kroppen reagerer på graviditet? Mistede første gang i uge 5. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

har nogen af jer prøvet at blive gravide, hvor første tegn var forkølelse? Første gang jeg blev gravid havde jeg en forkølelse omkring 2+5. Præcis 2+5 i denne måned begyndte jeg at blive syg. Forkølelse. Kan det være sådan kroppen reagerer på graviditet? Mistede første gang i uge 5. 

Slet ikke? 

Anmeld Citér

27. marts 2015

jenny4

Anonym skriver:

Slet ikke? 

Desværre nej.. 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Ina33

Anonym skriver:

Alle de gange jeg har været gravid er det startet med en forkølelse (inden jeg testede positiv). Så ja, jeg tror på det kan være kroppens reaktion på en graviditet.

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Alle de gange jeg har været gravid er det startet med en forkølelse (inden jeg testede positiv). Så ja, jeg tror på det kan være kroppens reaktion på en graviditet.

Åh dejligt at høre, at min krop ikke var den eneste der reagerede sådan første gang

håber jo lidt det er det samme denne gang. 

Men har du fået børnene? Det ikke noget der nødvendigvis gør, at man mister. Vel?  Skal du kun svare på, hvis du har lyst <3

Anmeld Citér

28. marts 2015

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Begge mine, har jeg fået influenza i starten 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Sander&Vitus-Mor skriver:

Begge mine, har jeg fået influenza i starten 

Det et underligt symptom, men sådan reagerede min krop jo også første gang. Håber det er det samme denne gang

Anmeld Citér

12. april 2015

Ina33

Anonym skriver:

Åh dejligt at høre, at min krop ikke var den eneste der reagerede sådan første gang

håber jo lidt det er det samme denne gang. 

Men har du fået børnene? Det ikke noget der nødvendigvis gør, at man mister. Vel?  Skal du kun svare på, hvis du har lyst <3

Jeps, jeg har to børn 

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Jeps, jeg har to børn 

Jeg var også gravid igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.