Anonym skriver:
Hmm det kan jeg næsten umuligt have haft da jeg fik min mens 14/3 

Det jo an på din cyklus længde fandt det her på nettet:
Hvis du vil være gravid, så drejer det sig om at kunne lokalisere de 5-7 dage, hvor der er mulighed for at befrugte ægget. Engang mente man, at kvinder havde ægløsning på den 14. dag efter menstruationen. Sådan er det ikke for alle kvinder. Varigheden af en gennemsnitlig menstruationscyklus er 28 dage, men menstruationscyklussens længde er forskellig fra kvinde til kvinde. Voksne kvinder kan opleve en menstruationscyklus fra 21 dage og helt op til 35 dage, mens den for teenagere kan variere fra 21-45 dage.
Fordi menstruationscyklussens længde er individuel fra kvinde til kvinde, så er ægløsningstidspunktet også individuelt. Ægløsningen kan forekomme lige fra 11 dage til 21 dage efter sidste menstruations start. Under en 28-dages cyklus, så foregår ægløsningen typisk fra 12.-19. dag efter sidste menstruations begyndelse.
Hvis din cyklus er meget længere eller kortere end de 28, er det normalt, at ægløsningen finder sted mellem 12-16 dage, inden din forventede mens. Men som sagt kan det variere meget, selv for den samme kvinde, hvornår ægløsningen falder i en cyklus.
Anmeld
Citér