Nogen der vil hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
14 svar
1 synes godt om
26. marts 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen med forstand på æl tests der har lyst til at hjælpe? 

Hvorfor bliver testen mindre tydelig, end den var tidligere, når jeg ikke har haft min ægløsning?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

MorTilN

så vidt jeg har forstået med ÆL teste skal man tage en morgen og en aften hver dag omkring forventet ÆL, bliver den mere synlig kommer ÆL snart, bliver den mindre tydelig har man missede selve ÆL på testen men har haft det

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

så vidt jeg har forstået med ÆL teste skal man tage en morgen og en aften hver dag omkring forventet ÆL, bliver den mere synlig kommer ÆL snart, bliver den mindre tydelig har man missede selve ÆL på testen men har haft det

Har testet i morges hvor den ikke var positiv og her til aften, der var den endnu mere utydelig end i morges 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Her er billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. marts 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Her er billede 

ville sige at 24/3 er en ugyldig test den ser lidt sjov ud men vil tro du har haft ÆL før den 24/3.

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

ville sige at 24/3 er en ugyldig test den ser lidt sjov ud men vil tro du har haft ÆL før den 24/3.

Hmm det kan jeg næsten umuligt have haft da jeg fik min mens 14/3 

Anmeld Citér

26. marts 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Det jo an på din cyklus længde fandt det her på nettet:

Hvis du vil være gravid, så drejer det sig om at kunne lokalisere de 5-7 dage, hvor der er mulighed for at befrugte ægget. Engang mente man, at kvinder havde ægløsning på den 14. dag efter menstruationen. Sådan er det ikke for alle kvinder. Varigheden af en gennemsnitlig menstruationscyklus er 28 dage, men menstruationscyklussens længde er forskellig fra kvinde til kvinde. Voksne kvinder kan opleve en menstruationscyklus fra 21 dage og helt op til 35 dage, mens den for teenagere kan variere fra 21-45 dage.

Fordi menstruationscyklussens længde er individuel fra kvinde til kvinde, så er ægløsningstidspunktet også individuelt. Ægløsningen kan forekomme lige fra 11 dage til 21 dage efter sidste menstruations start. Under en 28-dages cyklus, så foregår ægløsningen typisk fra 12.-19. dag efter sidste menstruations begyndelse.

Hvis din cyklus er meget længere eller kortere end de 28, er det normalt, at ægløsningen finder sted mellem 12-16 dage, inden din forventede mens. Men som sagt kan det variere meget, selv for den samme kvinde, hvornår ægløsningen falder i en cyklus.

Anmeld Citér

26. marts 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Men ja mærkeligt vis du allerede skulle have haft den efter 10 dage

Anmeld Citér

26. marts 2015

Johild

Mine test kan variere meget frem og tilbage, men når jeg har ÆL er den bragende positiv..

troede jeg ikke havde æl i denne cyklus, men pga uregelmæssig cyklus testede jeg bare videre og det viste sig at min cyklus denne gang er omkring 35 dage... 

Mit råd er at du skal teste videre og se om ikke den kommer en af de næste dage...

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Men ja mærkeligt vis du allerede skulle have haft den efter 10 dage

Tak for Infoen ang det fra nettet, min cyklus svinger mellem 30-34 dage  men ja det ville være mærkeligt hvis den allerede har været der. Må bare teste videre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.