tilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Hormon behandlingen?  jeg skal også i hormon behandling?  Og er det ikke clomifen?  Altså som pergotime osv?  så vidt jeg kunne se var det under 100 kr og lidt under 400 for ægløsnings sprøjten? 

Kender ikke det præparat. Men det er da dejligt billigt  

Jeg får Puregon 600 IE. 2000 kr!! Og køre på 5 forsøg nu, så det koster kassen.. Plus penge til sæd hver gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Kender ikke det præparat. Men det er da dejligt billigt  

Jeg får Puregon 600 IE. 2000 kr!! Og køre på 5 forsøg nu, så det koster kassen.. Plus penge til sæd hver gang 

Men er det tabletter eller inj.?  For tror tabletterne er billigere end sprøjterne uden at være sikker men ved ikke hvorfor man får de forskellige præparater. Jeg vil da gerne have det billigste. Så længe det virker og gør det det skal 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Men er det tabletter eller inj.?  For tror tabletterne er billigere end sprøjterne uden at være sikker men ved ikke hvorfor man får de forskellige præparater. Jeg vil da gerne have det billigste. Så længe det virker og gør det det skal 

Injektion.. For at danne flere follikler og forbedre slimhinden. Men skal vist ikke brokke mig. For når jeg starter IVF. Så er det dobbelt så dyrt :/ 

men.. Det gør jeg gerne for at blive mor <3

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Injektion.. For at danne flere follikler og forbedre slimhinden. Men skal vist ikke brokke mig. For når jeg starter IVF. Så er det dobbelt så dyrt :/ 

men.. Det gør jeg gerne for at blive mor <3

Det tænkte jeg nok. Jeg tror jeg har follikler nok men de skal bare have et skub så tror tablet behandling er nok for mig nu og så tænker jeg ægløsnings sprøjte. Ja puha det er træls at tænke på at man skal betale penge for at kunne få et barn når andre bare kan gøre det uden at skulle tænke på noget som helst. men selvfølgelig gør vi det Alligevel for at kunne blive mor 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Det tænkte jeg nok. Jeg tror jeg har follikler nok men de skal bare have et skub så tror tablet behandling er nok for mig nu og så tænker jeg ægløsnings sprøjte. Ja puha det er træls at tænke på at man skal betale penge for at kunne få et barn når andre bare kan gøre det uden at skulle tænke på noget som helst. men selvfølgelig gør vi det Alligevel for at kunne blive mor 

De fleste danner 1 æg pr cyklus. Vi prøver at skabe to, for at øge chancen. Det er rigtig rigtig træls at skulle kæmpe for det! .. Vi køre imellem 800-1000 km Pr forsøg. Vi har nemlig 100 km til klinikken og 100 km hjem igen. Og er der inde 4-5 gange pr forsøg, det koster benzin og fri fra job. Og så penge til hormon og penge til sæd.. Og alle de graviditet teste fordi jeg ikke kan vente :p Så det løber hurtigt op. Nu er vi rykket til offentlig klinik. Så det gør det billigere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.