Julegaven til bedsteforældrene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. august 2009

LotteN

Nå, vi kan lige så godt starte tidligt - sorry

Jeg mangler nogle forslag til hvad Lærke kan "lave" til sine bedsteforældre i julegave - Lærke er 15 måneder nu - så  1 1/2 år, når det nu skal laves!!

jeg overvejede først sådan en kalender med billeder af hende, men nu tænker jeg noget hun kan "lave" - hvad har jeres børn lavet????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Pige2009

1. Hånd og fodaftryk i gips hun selv kan male.
2. Køb et lærred i 30 gange 30 cm og nogle farver der passer sammen, så kan hun selv male et billede. Det bliver faktisk ofte lige så flot som hvis man køber et abstrakt billede

Anmeld

31. august 2009

LotteN

linda2009 skriver:

2. Køb et lærred i 30 gange 30 cm og nogle farver der passer sammen, så kan hun selv male et billede. Det bliver faktisk ofte lige så flot som hvis man køber et abstrakt billede

jamen kan hun godt finde ud af det til den tid? - for hun kan i hvert fald ikke nu!!!

Anmeld

31. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tja, hvad har vi lavet...

1. Malet på krus. Man kan få specielle tusser der er nemmere at styre end maling.
2. Sidste år tegnede mine børn på sådan nogle træ-hjerter der var meningen man skulle male på... købt i netto, men de har en masse forskelligt i panduro hobby.
3. Lavet nøglering. Man kan få sådan en gennemsigtig en, hvor man kan sætte en lille tegning ind i. 
4. Musemåtte til at putte en tegning (og evt. et billede) i.

Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om... 

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

linda2009 skriver:

Glimrende forslag...

Anmeld

31. august 2009

Pige2009

LotteN skriver:

jamen kan hun godt finde ud af det til den tid? - for hun kan i hvert fald ikke nu!!!

Ungerne maler jo på må og få, men så længe farverne matcher, så er synes jeg bare det er super. Har selv fået et foræret i gave, og det var bare rigtig flot.

Anmeld

31. august 2009

TbCp

linda2009 skriver:

Det var jo mine foreslag

Første jul var Liva 4 mdr. og bedsteforældrene fik et hånd/fodaftryk hvor det ligesom "stod ud" af billedet.

Sidste år var hun så 16mdr. og der lavede hun malerier med fingermaling på lærreder til dem. De blev rigtig fine

Anmeld

31. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Sidste jul lavede vi en fotokalender af vores dreng Luka og det skabte KÆMPE LYKKE

/ Katja - Lina 5 mdr. og Luka 22 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.