Evt. Graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. marts 2015

Anonym trådstarter

Hejsa alle sammen:-)!

jeg skriver i håb om at der er nogle som kan hjælp lidt.

sagen er den at jeg utrolig meget "spændinger" / "trykken" over skambenet, sådan hele vejen over, hvilke er utrolig ubehaligt.. Sammentidig har jeg også en følelse af menstruationssmerter/ "vokseværk" i lårene, og helt ned i knæene.. Vildt underligt. Det føles som om mine ben er gele?!.

- nogle der kan fortælle om dette kan være tegn på graviditet eller noget?:-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

MHB

Anonym skriver:

sagen er den at jeg utrolig meget "spændinger" / "trykken" over skambenet, sådan hele vejen over, hvilke er utrolig ubehaligt.. Sammentidig har jeg også en følelse af menstruationssmerter/ "vokseværk" i lårene, og helt ned i knæene.. Vildt underligt. Det føles som om mine ben er gele?!.

Jeg har ikke haft de fornemmelser du beskriver i nogle af mine graviditeter, men hvis du har haft ubeskyttet sex er sandsynligheden for en graviditet der jo. Symptomerne kan være meget forskellige fra graviditet til graviditet og fra kvinde til kvinde! Det nemmeste er at tage en test og få vished på den måde  

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Jeg har ikke haft de fornemmelser du beskriver i nogle af mine graviditeter, men hvis du har haft ubeskyttet sex er sandsynligheden for en graviditet der jo. Symptomerne kan være meget forskellige fra graviditet til graviditet og fra kvinde til kvinde! Det nemmeste er at tage en test og få vished på den måde  

Ja det ville helt klart være det letteste, og det har jeg også tænkt mig.. Men, var bare nysgerrig på at høre om der evt. Var nogle som havde prøvet noget lign. :-))

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Ingen?:/

Anmeld Citér

26. marts 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Jeg har spændinger/trykken over skambenet hele vejen hen over, med følelsen af mens smerter, ben/knæ ved jeg ikke om jeg har som du men har ubehag i lår og knæ.

Jeg har haft det sådan her siden slut november med underlig mens samtidig og smerterne over skambenet startede blidt op allerede i juli/august måned men g-testene er bragene negative

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.