Onani? Hvor ofte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.736 visninger
34 svar
73 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg er lidt nysgerrig. Onanerer du? Hvor ofte gør du det? Bruger du legetøj? Og kommer du hver gang? Kan du kommer flere gange efter hinanden? Er du åben over for din partner omkring onani?

Jeg onanerer flere gange om ugen. Det er så afstressende og jeg føler mig helt høj bagefter. Jeg føler jeg kan give min mand bedre sex når jeg selv leger også. Jeg bruger mine hænder. Bryder mig egentlig ikke om legetøj. Jeg kan kommer 2-3 gange i træk. Nogle gange kommer min mand før mig og så leger jeg førdig bagefter imens han rør ved mig og kysser mig med mere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Goggelogge

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Og?!?

Og? Kan du ikke bare hoppe over? Det er ren nysgerrighed for jeg synes faktisk tit jeg høre at folk ikke onanerer. og så gør de det i smug måske fordi de er flove over det? Hvad ved jeg. Måske alle er gået helt i stå? Måske det er et underligt spøgsmål men så kan man jo hoppe over. Det kan jeg se mange har gjort. Måske jeg rammer et ømt punkt hvad ved jeg. 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym

Øh hvorfor vil du vide det? Og hvad skal vi bruge det til at du onanerer?  

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad I skal bruge det til...? Intet andet end jeg som sagt var nysgerrig. Det var et spørgsmål. Er det forkert fordi det handler om sex? Ja det er en babyside men der er jo en kategori for lige netop f.eks spørgsmål som dette. Er der regler for hvad man må spørge om? Folk kan jo lade være at svare det er jo et valg.

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og jeg vil vide det fordi jeg er nysgerrig. 

Anmeld Citér

26. marts 2015

God-mor

Trådstarter stiller er spørgsmål, som så mange andre herinde, det er da det samme som når folk herinde vil vide hvad man har af rådighedsbeløb, hvor mange gange om ugen man har sex osv. Hvorfor skal der stilles spørgsmålstegn ved hvad trådstarter skal bruge det til? Hun er vel blot nysgerrig, og hvis man mener det er et underligt spørgsmål, så hop da videre i stedet for at skrive flabede kommentarer  

Svar til det egentlige spørgsmål TS. Jeg gør det kun ca. 1 gang om måneden, da behovet ikke melder sig så tit. Men afstressende er det da

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym

Det er meget forskelligt. Nogen gange går der flere måneder imellem. Nogen gange et par gange om ugen. Indrømmer blank at jeg gjorde det Igår efter jeg havde læst mit ynglingsted i bogen fifty Shades of Grey haha  

Jeg gør det altid når jeg er alene hjemme. Når manden er hjemme er det ham det handler om og han stiller mig tilfreds uden alt muligt legetøj. 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig. Onanerer du? Hvor ofte gør du det? Bruger du legetøj? Og kommer du hver gang? Kan du kommer flere gange efter hinanden? Er du åben over for din partner omkring onani?

Jeg onanerer flere gange om ugen. Det er så afstressende og jeg føler mig helt høj bagefter. Jeg føler jeg kan give min mand bedre sex når jeg selv leger også. Jeg bruger mine hænder. Bryder mig egentlig ikke om legetøj. Jeg kan kommer 2-3 gange i træk. Nogle gange kommer min mand før mig og så leger jeg førdig bagefter imens han rør ved mig og kysser mig med mere. 

Ikke tag dig af de sure hoveder, de wr hverken tvunget til at læse, eller at svare . Jeg gør det selv på næsten daglig basis, min partner og jeg er fuldstændigt åbne omkring vi begge onanere . Har også fået tøserne til st indrømme de gør det, for ALLE gør det!

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ikke tag dig af de sure hoveder, de wr hverken tvunget til at læse, eller at svare . Jeg gør det selv på næsten daglig basis, min partner og jeg er fuldstændigt åbne omkring vi begge onanere . Har også fået tøserne til st indrømme de gør det, for ALLE gør det!

Og nogle gange bruger jeg vibrator, men ikke så tit, da man mister følsomheden. Og vil nu godt kunne mærke kæresten  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.