Så har Emma overstået sin første dag i dagplejen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. august 2009

Bondepigen

Og det gik bare så godt. Hun var helt vildt interesseret i de to andre meget søde børn, som rigtig gerne ville lege med hende. De er begge to 2 år gamle, 1 år ældre end Emma.

Og DP'en tog Emma op til sig på et tidspunkt, og det var Emma ligeglad med...

Jeg var med i dag,  hvor vi var der i 1½ time... Jeg fik instrueret DP'en i, hvordan hun skal håndtere hende med gipsen, og fik vist hende, hvordan man skifter bleen.

Jeg gik på toilet inden vi skulle hjem, og lod DP'en tage Emma imens... Da jeg gik pylrede hun lidt, men jeg sagde til hende, at jeg kom igen om lidt. DP'en tog Emma med på værelset, og så glemte hun at være ked, så det var jo dejligt. Jeg skulle altså rigtigt tisse, men det var osse lige en lille tester, for at se, hvordan Emma reagerede....

1. dag har været rigtig god. Håber at det bliver en succes igen i morgen, hvor hun skal være der uden mig i 2 timer...

Huuha, det bliver så mærkeligt....!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Og det gik bare så godt. Hun var helt vildt interesseret i de to andre meget søde børn, som rigtig gerne ville lege med hende. De er begge to 2 år gamle, 1 år ældre end Emma.

Jeg var med i dag,  hvor vi var der i 1½ time... Jeg fik instrueret DP'en i, hvordan hun skal håndtere hende med gipsen, og fik vist hende, hvordan man skifter bleen.

Jeg gik på toilet inden vi skulle hjem, og lod DP'en tage Emma imens... Da jeg gik pylrede hun lidt, men jeg sagde til hende, at jeg kom igen om lidt. DP'en tog Emma med på værelset, og så glemte hun at være ked, så det var jo dejligt. Jeg skulle altså rigtigt tisse, men det var osse lige en lille tester, for at se, hvordan Emma reagerede....

1. dag har været rigtig god. Håber at det bliver en succes igen i morgen, hvor hun skal være der uden mig i 2 timer...

Altså Emma-musen MIG sys dig er så dygtig MIG er så glad for de andre børn var søde ved dig. SÅ nu behøver MIG ikke komme og bide de

M.

Anmeld

31. august 2009

oo

jamen hende Emma dér, hun er bare så sej! og godt for moren, at hun er det

Anmeld

31. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Altså Emma-musen MIG sys dig er så dygtig MIG er så glad for de andre børn var søde ved dig. SÅ nu behøver MIG ikke komme og bide de

M.

Hehe, nej du behøver ikke bide de andre, for de var så søde ved mig.

fra Emma.

Anmeld

31. august 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

jamen hende Emma dér, hun er bare så sej! og godt for moren, at hun er det

Nemlig ja...til begge dele.

Anmeld

31. august 2009

Vinker

Hvor er det skønt at høre at det var så positivt hos dp'en idag. Håber det går mindst lige så godt i morgen

Iiih en stor pige du er ved at have dig, hva....

Anmeld

31. august 2009

Jules

Ihhhh hvor godt
 fingre for at i morgen går strålende

Anmeld

31. august 2009

TbCp

bondepigen skriver:

Hvor dejligt at det bare er gået så godt.

Og dagplejeren er helt med på alt det med gipsen og at der skal tages ekstra hensyn osv?

Anmeld

31. august 2009

Bondepigen

TbCp skriver:

Hvor dejligt at det bare er gået så godt.

Og dagplejeren er helt med på alt det med gipsen og at der skal tages ekstra hensyn osv?

Jeps, men jeg er lidt i tvivl om, óm det er frivillig tvang.... Men selvfølgelig vil hun tage sig godt af Emma, det regner jeg da i hvert fald med.

De to andre er jo også så store og har været der længe, så de kræver ikke så meget...

Hun har selv prøvet at aflevere sin søn (som havde/har behandlingkrævende astma) i DP. Han skulle have medicin i DP, og det var hun jo ikke vild med, for gjorde de det nu rigtigt osv., så hun forstår mig godt....

Anmeld

31. august 2009

Bondepigen

Vinker skriver:

Hvor er det skønt at høre at det var så positivt hos dp'en idag. Håber det går mindst lige så godt i morgen

Iiih en stor pige du er ved at have dig, hva....

Tak.

Ja, og snart er de atten og vil til Sunny Beach

Tiden går aaalt aaalt for hurtig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.