hej alle
jeg skriver som anonym da jeg ikke ønsker folk jeg kender skal kende til problemet.
min kæreste og jeg har for nylig fået fælles økonomi, altså fælleskonto og hele pisset.
vi har så hver fået en lommepenge konto - dette fordi han ikke kan styre sin økonomi.
jeg har så sidenhen fundet ud af at han har en del mere gæld end hvad han har fortalt mig om.
før jeg mødte ham havde jeg altid overskud på kontoen og nu må vi nærmest vende hver en øre.
jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, han tager det slet ikke til sig når jeg siger noget, det praler bare af på ham og så burger han flere penge. han snakker om at købe bil og campingvogn osv.. men for hvilke penge ?
det dræner mig fuldstændig for energy.
jeg vil rigtig gerne være sammen md min kæreste men for poker hvor jeg sys det er hårdt ! han har 2 børn fra tidligere også som også kræver tid og overskud når de er hos os.. og jeg har bare ikke den overskud lige nu.
hvad skal jeg gøre ? jeg elsker ham virkelig højt men for poker hvor jeg savner den lethed jeg havde før. vi har været sammen 1,5 år forresten.
Anmeld
Citér