madpakken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2015

Zelinasmor

Min datter skal til at starte i børnehave nu her efter påsken. Jeg er i tvivl om hvor meget mad jeg skal give hende med og hvad? Udover rugbrød og lidt grønt selvfølgelig.

Hvor meget får jeres med og variere i eller hvordan?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2015

Sujan

Zelinasmor skriver:

Min datter skal til at starte i børnehave nu her efter påsken. Jeg er i tvivl om hvor meget mad jeg skal give hende med og hvad? Udover rugbrød og lidt grønt selvfølgelig.

Min datter er lige startet i børnehave.. Jeg giver hende 1 1/2 rugbrød med skåret ud i 6 stykker.. Har ca. 3 forskellig slags pålæg. Derudover får hun agurk og peberfrugt med.

i vores børnehave skal man også have en frugtmadpakke med til om eftermiddagen. Der er 2 slags frugt, kiks og f.eks. Lidt mandler med. 

Min datter elsker madpakke så vi går oftest over og handler sammen om søndagen og der får hun så lov at vælge hvad hun vil have med. 

Men ellers giver jeg bare det med hun er glad for. Eller lidt rester fra aftensmaden.. (Frikadelle, lidt pasta o.s.v) 

hun spiser gerne det meste af sin mad og resten får hun lov at spise når hun kommer hjem om eftermiddagen. hun bliver virkelig sulten af at gå i børnehave:-)

mener der var en herinde fra der ville lave en blog med madpakke ideer

Anmeld Citér

26. marts 2015

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Alexander får 2 hele rugbrødder med,med hamburgerryg,ost,røget medister,leverpostej,spegepølse og pålægschokolade om fredagen,andet pålæg gider han ikke.

Lidt grønt og så noget "dessert". Det kan være alt muligt,frugtstang,ostehaps,kiks,småkage,riskiks...

Anmeld Citér

26. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alberte ska også starte i bh efter påske og jeg regner med at hun får 2 hele stk rugbrød med, skåret ud i kvarte, med 4 forskellige slags pålæg på. Så ska hun ha små tomater, et stk agurk, pebberfrugt eller gullerøder med. Frugt får hun om eftermiddagen i børnehaven. Det køre på skift, hvem der har frugt og brød med hver dag.. Vh stine

Anmeld Citér

26. marts 2015

Monski

Zelinasmor skriver:

Udover rugbrød får vores søn de her ting med:

peberfrugt, agurk, cherrytomater, gulerødder, kiwi, melon, mango, pærer eller banan, blåbær, rosiner, mandler,  hasselnødder, tørret abrikos, figenstang, yoghurt, snackpølser, ostehaps, frikadelle, pølsehorn, pizzasnegle, pisabrød, madmuffins osv. 

Selvfølgelig ikke det hele på én gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.