Så har Emma overstået sin første dag i dagplejen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. august 2009

Bondepigen

Og det gik bare så godt. Hun var helt vildt interesseret i de to andre meget søde børn, som rigtig gerne ville lege med hende. De er begge to 2 år gamle, 1 år ældre end Emma.

Og DP'en tog Emma op til sig på et tidspunkt, og det var Emma ligeglad med...

Jeg var med i dag,  hvor vi var der i 1½ time... Jeg fik instrueret DP'en i, hvordan hun skal håndtere hende med gipsen, og fik vist hende, hvordan man skifter bleen.

Jeg gik på toilet inden vi skulle hjem, og lod DP'en tage Emma imens... Da jeg gik pylrede hun lidt, men jeg sagde til hende, at jeg kom igen om lidt. DP'en tog Emma med på værelset, og så glemte hun at være ked, så det var jo dejligt. Jeg skulle altså rigtigt tisse, men det var osse lige en lille tester, for at se, hvordan Emma reagerede....

1. dag har været rigtig god. Håber at det bliver en succes igen i morgen, hvor hun skal være der uden mig i 2 timer...

Huuha, det bliver så mærkeligt....!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Sweet1978

Dejligt at høre, hun skal nok komme til at trives.

Anmeld

31. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Det var da dejligt og høre.

Hvornår er det gipsen skal af? Ved godt jeg har spurgt om det før, men altså.....

Anmeld

31. august 2009

Bondepigen

DatterMalou skriver:

Det var da dejligt og høre.

Hvornår er det gipsen skal af? Ved godt jeg har spurgt om det før, men altså.....

16. september...hvis alt er som det skal være.... jubiii, vi glæder os alle tre!!!!

Anmeld

31. august 2009

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Og det gik bare så godt. Hun var helt vildt interesseret i de to andre meget søde børn, som rigtig gerne ville lege med hende. De er begge to 2 år gamle, 1 år ældre end Emma.

Og DP'en tog Emma op til sig på et tidspunkt, og det var Emma ligeglad med...

Jeg var med i dag,  hvor vi var der i 1½ time... Jeg fik instrueret DP'en i, hvordan hun skal håndtere hende med gipsen, og fik vist hende, hvordan man skifter bleen.

Jeg gik på toilet inden vi skulle hjem, og lod DP'en tage Emma imens... Da jeg gik pylrede hun lidt, men jeg sagde til hende, at jeg kom igen om lidt. DP'en tog Emma med på værelset, og så glemte hun at være ked, så det var jo dejligt. Jeg skulle altså rigtigt tisse, men det var osse lige en lille tester, for at se, hvordan Emma reagerede....

1. dag har været rigtig god. Håber at det bliver en succes igen i morgen, hvor hun skal være der uden mig i 2 timer...

Huuha, det bliver så mærkeligt....!!!

Hvor er det bare super dejligt at hører Og sikke en lettelse, så vidt jeg husker, har du været lidt nervøs for hvordan det skulle gå, specielt når hun nu er i gips... Det er jo ikke noget DP'eren er uddannet i, eller noget..
Men lyder jo bare super godt at hun sådan hygger og kom helt fra at være pylret efter nogle minutter, og ellers være optaget af en masse spændende ting

Anmeld

31. august 2009

Bondepigen

Senia skriver:

Hvor er det bare super dejligt at hører Og sikke en lettelse, så vidt jeg husker, har du været lidt nervøs for hvordan det skulle gå, specielt når hun nu er i gips... Det er jo ikke noget DP'eren er uddannet i, eller noget..
Men lyder jo bare super godt at hun sådan hygger og kom helt fra at være pylret efter nogle minutter, og ellers være optaget af en masse spændende ting

Ja, det er osse bare så dejligt.... Men nu skal jeg jo ikke være der i morgen, så der er det ikke sikkert moderen tager det helt så pænt.... Men hvis bare Emma klarer det godt, så er jeg glad!!

Anmeld

1. september 2009

Betina88

Hvor er det dejligt at hun trives godt hos dagplejen .. Og at børnene vil lege med hende for den sags skyld .. 

Det er jo super ..

Anmeld

1. september 2009

JustAnotherName

Skønt med en god start. Jeg håber at det fortsætter sådan.
Og hvorfor skulle det da ikke også det?!.....Hun er da så klar på det hele

Opgaven er nok størst for os mødre, som lige skal lære at give slip på vores lille guldklump, og vide at de har det super, selvom vi ikke lige altid er der.
Det bliver nemmere og nemmere. Men altid, så fylder børnene ens tanker, når man ikke er hos dem - uanset hvor store de bliver 

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

Skønt det gik så smerte frit

hehe det der med at skal på wc gjorde jeg også, skulle så også på wc men var en god måde lige at se hvad han sagde til det.

Håber det går godt i dag hvor hun skal være der selv og glæder mig til at høre  om det

Anmeld

1. september 2009

Bondepigen

Betina, Kathrine og Susanne: Ja, det var dejligt i går.... Men i dag hentede jeg hende allerede igen efter en halv time. Hun havde grædt uafbrudt. Hun troede helt sikkert, at mor havde forladt hende... Så da vi gik ud til døren, begyndte hun bare med det samme at vinke til DP og de andre børn. Og da vi kom hjem skubbede hun døren i efter os. Nu ville hun bare hjem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.