Kilden/kløen, er det baby som sparker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
2 svar
1 synes godt om
25. marts 2015

namaha

Jeg er gravid i uge 17,  og har fra uge 15 kunne mærke de er populære bobler  

der er så gået en uges tid hvor jeg ikke har kunne mærke noget spark/bobler. Men tilgændglæd har jeg kildet/kløet inde under maveskindet, og jeg har jo bare tænk at det er nok normalt så har kløet når det har kildet.

Nu sidder jeg og tænker om det kan være baby som sparker til mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Nelly123

namaha skriver:

Jeg er gravid i uge 17,  og har fra uge 15 kunne mærke de er populære bobler  

der er så gået en uges tid hvor jeg ikke har kunne mærke noget spark/bobler. Men tilgændglæd har jeg kildet/kløet inde under maveskindet, og jeg har jo bare tænk at det er nok normalt så har kløet når det har kildet.

Nu sidder jeg og tænker om det kan være baby som sparker til mig 

Jeg mærkede ikke nogle bobler, men startede med at mærke den kilden/kløen under maveskindet, som du beskriver. Der gik ikke ret lang tid, før jeg så kunne mærke små puf  

Anmeld Citér

26. marts 2015

namaha

Nelly123 skriver:

Jeg mærkede ikke nogle bobler, men startede med at mærke den kilden/kløen under maveskindet, som du beskriver. Der gik ikke ret lang tid, før jeg så kunne mærke små puf  

JUBIII  har jo kunne mærke de der små kilden/kløen og små bobler, i aftes da jeg skulle sove fik jeg 3 ordenlige spark (med mellemrum) af vores lille pige  ej hvor er det fedt, det er sådan første gang jeg virkelig har mærket hende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.