Robinsooooon!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. august 2009

mariamiss6

haha det skal jeg se idag, for første gang i flere år.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Mira0911

Jeg ved nu ikke rigtigt..Hvad kl. kommer det ?

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
må indrømme jeg sidder og ser det
synes egentlig det er trukket aaaaaalt for langt ud, men det trækker alligevel i mig, sådan en mandag aften

Anmeld

31. august 2009

LauraLW

Åh det er så et af de programmer jeg IKKE gider se. Øv, synes det ser nederen ud.

men god fornøjelse til alle

Anmeld

31. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg kan slet ikke tage Tv3, så det er så nemt. Men aldrig om jeg gad se sådan et program... synes det er for plat !!

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

dte er da totalt letfordøjelig underholdning.....

det startede klokken 20 sådan ca, der er første reklameindslag nu, så de der vil se det, kan vel stadig nå lidt af dagens afsnit...

han er da totalt dårlig til at spille psykopat ham værten der, tsk tsk....

nåh men det er stadig underholdning, så vil tiden jo vise, om man gider se alle programmerne....

Anmeld

31. august 2009

Miamaja

ahhh nej.. ikke flere reality shows

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

dte er da totalt letfordøjelig underholdning.....

det startede klokken 20 sådan ca, der er første reklameindslag nu, så de der vil se det, kan vel stadig nå lidt af dagens afsnit...

han er da totalt dårlig til at spille psykopat ham værten der, tsk tsk....

nåh men det er stadig underholdning, så vil tiden jo vise, om man gider se alle programmerne....

ja, han er ikke ret god! tænkte jeg også!
Kan sgu godt forstå hun trak grænsen ved at skulle rende nøgen rundt, hende den første!! er også det jeg mener med det er kommet for langt ud.. det handler ikke om overlevelse længere, men om ydmygelse

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

ja, han er ikke ret god! tænkte jeg også!
Kan sgu godt forstå hun trak grænsen ved at skulle rende nøgen rundt, hende den første!! er også det jeg mener med det er kommet for langt ud.. det handler ikke om overlevelse længere, men om ydmygelse

Det er rigtigt, det med at de arbejder mere hen mod ydmygelse, og det synes jeg er tarveligt....

Men ja jeg ser det alligevel, i hvert fald lige nu.

Jeg så kun de første 2-3 omgange af det, så jeg har ikke set det de sidste år, og ved derfor ikke hvordan de seneste sæsoner Robinson er foregået...

Anmeld

31. august 2009

ønskebørn74

Må indrømme min tanke er...

De overtræder menneskerettighederne. Ikke engang fanger i et fængsel under krig må behandles sådan.... FØJ... Jeg kan ikke snuppe det....

Bare lige min tanke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.