Kan i se kønnet? (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
7 svar
4 synes godt om
25. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej alle, jeg har lige været til scanning (NF). Damen der scannede mig kunne sagtens se kønnet, men hun vil ikke fortælle os det, da hun nok ikke er 100% sikker, men kan i se kønnet? Jeg ved overhovedet ikke om man kan se det, på de billeder her, men kunne være fedt hvis i vil smide et gæt   P.S baby var sund og rask

hilsen mig !

uge 13+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2015

Michella2

Altså, mit umiddelbare gæt, hvis hun var meget sikker allerede nu, er at det er en dreng ☺️ For kan de ikke se noget, kan der stadig være stor tvivl. Umiddelbart kan jeg selv ikke se noget, men jeg er også ufattelig dårlig til at se mig frem på skanningsbilleder ��

Anmeld Citér

25. marts 2015

MT86

Det ligner for mig det samme som vi så da vi fik at vide vi venter os en pige! Men er ikke 100% sikker! Men sys det ligner! 

Men det kan snyde fra 14+0 kan du købe dig til en scanning hvor de kan sige det!!

Anmeld Citér

25. marts 2015

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Det ligner for mig det samme som vi så da vi fik at vide vi venter os en pige! Men er ikke 100% sikker! Men sys det ligner! 

Men det kan snyde fra 14+0 kan du købe dig til en scanning hvor de kan sige det!!

Tak for jeres svar begge to

hvordan synes du det ligner en pige?

Anmeld Citér

25. marts 2015

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Tak begge to

kan du forklare hvordan du synes det ligner en pige ?

Anmeld Citér

26. marts 2015

ekebiv

Anonym skriver:

Hej alle, jeg har lige været til scanning (NF). Damen der scannede mig kunne sagtens se kønnet, men hun vil ikke fortælle os det, da hun nok ikke er 100% sikker, men kan i se kønnet? Jeg ved overhovedet ikke om man kan se det, på de billeder her, men kunne være fedt hvis i vil smide et gæt   P.S baby var sund og rask

hilsen mig !

uge 13+0

Jeg kan se en baby i profil?? 

Anmeld Citér

1. april 2015

MT86

Anonym skriver:

Tak begge to

kan du forklare hvordan du synes det ligner en pige ?

Der er en lille ting som man skulle tro er en tap, men den er mere aflang og oval samt er der skygge af to ( som så er skamlæberne) 

Anmeld Citér

1. april 2015

L&V

Tænker at det er ret svært at gi et bud på når det er i profil. Det sku jo ha været af skridtet før end man ku gi et bud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.