Var hos jordmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
2 svar
1 synes godt om
25. marts 2015

gulisa

Jeg var hos jordmor og da hun har tjekket om jeg har åbnent mig sagde hun da kan komme lidt lyserødt slim ud og det gør ikke noget fik et bind af hende men nu her var jeg på toiletet og tisse og tørre da jeg tørre kommer da lyserødt slim hvad skal jeg gøre synes i det er ikke meget slim og hvad tegn kan det være

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2015

female

Det er helt almindeligt, at du bløder efter en undersøgelse. Med mindre du bløder i store mængder, er det ikke noget, som du skal gøre noget ved. 

Det behøver heller ikke være tegn på andet end, at du har fået foretaget en undersøgelse. Det kan selvfølgelig være, at hun ved undersøgelsen har sat skub i noget, men det er blødningen desværre ikke en garanti for.

Anmeld Citér

25. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
gulisa skriver:

Jeg var hos jordmor og da hun har tjekket om jeg har åbnent mig sagde hun da kan komme lidt lyserødt slim ud og det gør ikke noget fik et bind af hende men nu her var jeg på toiletet og tisse og tørre da jeg tørre kommer da lyserødt slim hvad skal jeg gøre synes i det er ikke meget slim og hvad tegn kan det være

Det er nok bare slimproppen. Der kan være rigtig meget slim når den går og der kan godt være lidt blod med uden det betyder noget. Det er ikke nødvendigvis tegn på fødsel. - Min gik 5 gange inden jeg blev sat igang 11 dage over termin

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.