Tankerne flyder, og for første gang i over 2 år har jeg haft lyst til at få mig en drink og bare drikke mig fuld.. 
I mandags var jeg afsted til scanning på dag 22 stadig ingen æg... Og nu skal jeg så gå cyklussen ud.. Hun ville give mig en chance mere, en chance min mand og jeg har valgt efter vi kom hjem at vi ikke vil tage da det vil betyde jeg skal stikke mig i maven i 20 dage, det er alt for mange penge at smide efter noget der indtil videre har vist sig ingen effekt at have de to gange vi har brugt detm og så oveni min nåleskræk tror jeg går psykisk ned hvis jeg skal igennem det..
Og jeg orker ikke mere..
Nu vil projektet gå på at jeg skal ned i vægt og så forsætter vi med at jeg skal have pcos venlig kost, og så håbe på at jeg vil få en normal cyklus ved hjælp af det og så metformin..
Det er svært at give op på den her måde, men alligevel er jeg lettet.. Ikke flere sprøjter, ikke flere hormoner der proppes ind i kroppen hver måned.. Forhåbentlig ikke mere manglende sexlyst fordi alt handler om baby og man så ikke orker sex fordi man alligevel ikke får en baby ud af det..
Håber jeg får min drømme baby en dag.. Men vil for nu indtil jeg har ramt 67 kg ikke nærme mig et behandlings sted igen.. Hvis jeg stadig som normal vægtig pga pcos ikke kan blive gravid så må vi reagensglas vejen men så længe jeg alligevel ikke kan gå i den behandling pga for mange kg så er det sådan verden ser ud i dag..
Anmeld
Citér