Nogen der har børn på en af disse skoler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
8 svar
1 synes godt om
24. marts 2015

CaWi

Som overskriften lyder, er der så nogen herinde der har deres barn/børn gående på enten Sct. Ibs skole i Horsens, eller på Vejlefjordskolen i Vejle?

Overvejer at skrive sønnen op på en af disse skoler, men kan ikke finde noget på nettet om deres ry.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2015

CaWi

Eller kender nogen der kender nogen?  

Anmeld Citér

25. marts 2015

Flødebollen

CAWI skriver:

Eller kender nogen der kender nogen?  

Sct Ib har godt ry og har gået på gymnasiet med flere der er vokset helt vildt. God tid til børnene osv.

vejlefjordskolen kender jeg ikke meget til. Men den er ret kristen med egen kirke osv

Anmeld Citér

25. marts 2015

CaWi

Flødebollen skriver:

Sct Ib har godt ry og har gået på gymnasiet med flere der er vokset helt vildt. God tid til børnene osv.

vejlefjordskolen kender jeg ikke meget til. Men den er ret kristen med egen kirke osv

Tusind tak for svar

Det er nemlig ret svært ud fra hjemmesiderne at se hvor religiøse skolerne er. Mange privatskoler har jo en eller anden form for religiøs overbevisning, hvilket er helt fint for mig, hvis det aaltså ikke bliver trukket fuldstændig ned over hovedet på mit barn

Anmeld Citér

26. marts 2015

Flødebollen

CAWI skriver:

Tusind tak for svar

Det er nemlig ret svært ud fra hjemmesiderne at se hvor religiøse skolerne er. Mange privatskoler har jo en eller anden form for religiøs overbevisning, hvilket er helt fint for mig, hvis det aaltså ikke bliver trukket fuldstændig ned over hovedet på mit barn

Uden at ville lægge hovedet på blokken, er det min klare opfattelse af VFskoll er mere religiøs end Sct. Ib. Jeg havde personligt valgt sidstnævnte

Anmeld Citér

26. marts 2015

Sprit25

Min privatskole havde ingen kristen overbevisning. Jeg lå hvertfald ikke mærke til det��

Anmeld Citér

26. marts 2015

CaWi

Sprit25 skriver:

Min privatskole havde ingen kristen overbevisning. Jeg lå hvertfald ikke mærke til det��

Dem jeg har kigget på, i det område vi bor i, har enten en religiøs overbevisning,  eller går kun til 6-7 klasse.

Anmeld Citér

26. marts 2015

Flødebollen

CAWI skriver:

Som overskriften lyder, er der så nogen herinde der har deres barn/børn gående på enten Sct. Ibs skole i Horsens, eller på Vejlefjordskolen i Vejle?

Overvejer at skrive sønnen op på en af disse skoler, men kan ikke finde noget på nettet om deres ry.

Men han får da langt i skole hvis i bor i Vestsjælland

Anmeld Citér

26. marts 2015

CaWi

Flødebollen skriver:

Men han får da langt i skole hvis i bor i Vestsjælland

Hihi, vi flytter her til sommer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.