Hej piger.
Jeg har brug for hjælp her. I en uges tid har min datter ændret opførsel - ret meget.
Hun har altid haft bøvl med maven, men efter hun er kommet fast på movicol og bio gaia dråber går det faktisk ret godt. Vi fandt så ud af, at grunden til at hun ikke fulgte så meget med sin udvikling var at HELE hendes krop var FULDSTÆNDIG spændt. Vi har nu været til kranio sakral terapi 3 gange, og vi kan nu se fremskridt - men kan regne med mange flere besøg.
Men men.. Hun er/var endelig blevet glad om dagen. Smiler rigtig meget, griner osv. En rigtig glad baby. Det skal siges at min datter er signalstærk, så derfor bliver hun sur på et split sekund hvis ikke hun får hvad der passer hende med det samme, hvis hun ligger for sig selv, sover små lure af gangen - der er mange ting. Men endelig da hun var 4-5 måneder gik det godt. Hun blev puttet hver dag kl 19 og vågner mellem 3-5 til flaske og sover til 6-7. Super fint!! Men men... Den sidste uge har været et MARERIDT... Når hun skal puttes, både dag og nat - græder hun helt hysterisk (med mindre hun kommer op i armene) - så meget at hun kløjes i det, tårnene triller osv. Det er helt forfærdeligt, og det kan tage mange timer at putte hende hver evig eneste gang - og det gør så ondt i mit hjerte at hun nærmest skal græde sig selv i søvn.. Hun er født 5 uger før tid og er svarende en til 20 uger ca. Hvad søren sker dr? Og hvad kan jeg gøre for at min pige kan sove godt igen? Jeg nusser, vugger, kysser, synger.. Alt 
Anmeld
Citér