Pos & neg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
11 svar
3 synes godt om
24. marts 2015

Anonym trådstarter

Har testet svagt positivt og negativt i dag? Kan det være fordi nummer to ikke var med samme friske morgen urin, men ca to timer senere? .. Havde aldrig troet man kunne stå med en positiv og negativ test 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2015

mortilfreja

Har du billeder af testene?

Anmeld Citér

24. marts 2015

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Har du billeder af testene?

Jeg har af sen svagt positive ville være 4+3 hvis den var der.. Men ved ikke om testen er for svag til at være 4+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Den er da flot positiv!

Anmeld Citér

24. marts 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Den er da flot positiv!

Synes du det? Det første billede har jeg pillet ved for at man kunne se der var en steg  

Anmeld Citér

24. marts 2015

Os&lilledig

De er da bestemt positive alle samme tillykke 

Anmeld Citér

24. marts 2015

silassui

tillykke

Anmeld Citér

24. marts 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

De er da bestemt positive alle samme tillykke 

Det er den samme på alle billederne, men har lige taget en der er bragende negativ

Anmeld Citér

24. marts 2015

Kløver

Kigger jeg på original billedet synes jeg den ser lidt underlig ud, ligner der bare er en anelse restfarve og ikke en egentlig streg. Ville tage en ny evt nyt mærke eller en digital 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Kigger jeg på original billedet synes jeg den ser lidt underlig ud, ligner der bare er en anelse restfarve og ikke en egentlig streg. Ville tage en ny evt nyt mærke eller en digital 

har været inde og rette på kontrastfarven i billedet, for at man kan se der var en streg, og den var tydligere i virkeligheden end på billedet, og stregen var lyserød.. har prøvet et andet mærke i dag, og den var negativ, men ikke taget med morgenurin så prøver igen  i morgen tidlig, og så går jeg ud fra det resultat..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.