Jeg troede jeg havde blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.948 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2015

Anonym trådstarter

Hmm siden søndag morgen har jeg troet jeg havde blærebetændelse, havde svage symptomer og var øm den nederste del af underlivet, føles lidt underligt...

jeg har i dag fået svar på dyrkningen og der var ingen bakterier.

tænker lige om en begyndende graviditet(skal have mens om 1 uge) kan føles som svag blærebetændelse og murren i nederste del af maven?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2015

Bissen

Anonym skriver:

Hmm siden søndag morgen har jeg troet jeg havde blærebetændelse, havde svage symptomer og var øm den nederste del af underlivet, føles lidt underligt...

jeg har i dag fået svar på dyrkningen og der var ingen bakterier.

tænker lige om en begyndende graviditet(skal have mens om 1 uge) kan føles som svag blærebetændelse og murren i nederste del af maven?

Måske ��

jeg troede selv jeg havde blærebetændelse men det viste sig at jeg var gravid. Testede svag positiv 3+4 og forinden et par dage mistænkt en begyndende blærebetændelse.. 

Anmeld Citér

25. marts 2015

Babyhjerne

Hejsa. 

Jeg ved ikke om det kan føles sådan, da jeg ikke har været gravid før, men jeg har også haft sådan en følelse de sidste 3 uger .. 

Mine smerter rykkede sig fra højre til venstre side over natten, så der kunne jeg udelukke blindtarmsbetændelse. 

Der er en murren i underlivet hele dagen, og jeg har den vildeste kvalme nogle morgener.... 

Jeg havde lige haft mens da det hele startede (knap 3 uger siden) 

jeg tog en test i lørdags - negativ.. 

Er vildt bekymret for om det kan være en GUL, da jeg for 6 mdr siden fik fjernet min ene æggeleder og fandt ud af at jeg havde PCO..

Hvad sagde lægen at du skulle gøre nu ?? Og har du stadig ondt?

Anmeld Citér

25. marts 2015

April-baby

Babyhjerne skriver:

Hejsa. 

Jeg ved ikke om det kan føles sådan, da jeg ikke har været gravid før, men jeg har også haft sådan en følelse de sidste 3 uger .. 

Mine smerter rykkede sig fra højre til venstre side over natten, så der kunne jeg udelukke blindtarmsbetændelse. 

Der er en murren i underlivet hele dagen, og jeg har den vildeste kvalme nogle morgener.... 

Jeg havde lige haft mens da det hele startede (knap 3 uger siden) 

jeg tog en test i lørdags - negativ.. 

Er vildt bekymret for om det kan være en GUL, da jeg for 6 mdr siden fik fjernet min ene æggeleder og fandt ud af at jeg havde PCO..

Hvad sagde lægen at du skulle gøre nu ?? Og har du stadig ondt?

En GUL tester man stadig positiv ligesom ved en alm graviditet (:

Anmeld Citér

25. marts 2015

Frk.S

I min 2. graviditet havde jeg sådan en følelse af blærebetændelse (uden at jeg havde det).

Så måske.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.