Gave til veninden, der har alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
8 svar
6 synes godt om
23. marts 2015

A. Nonymsen

Min gode veninde fylder snart år, og må indrømme at jeg er lidt på bar bund med en gave... Hun er midt i 20'erne, går meget op i sit job (kontor arbejde), veninder og personlig pleje...

det burde egentligt være nemt, men pigen har bare alt... økonomisk har hun det rigtig godt, så når hun mangler noget, så køber hun det...

hun er typen der altid tænker på os andre, køber gaver med hjem fra ferier, en lille ting til min datter når hun falder over noget som ser hyggeligt ud osv...

overvejer lidt en oplevelses gave, men da jeg er studerende er budgettet ikke til det helt store 200-300kr... Vil hellere give hende en enkelt lækker luksus ting end flere små "dårlige" ting... Nogen der har nogle gode forslag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Sukkerblomst

Invitere hende ud og spise 

Anmeld Citér

23. marts 2015

A. Nonymsen

Sukkerblomst skriver:

Invitere hende ud og spise 

Tænkte det godt, det løber bare sindsygthurtigt op med drikkevarer osv... 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Zenia's mor

Lave noget ligesom et gavejret til hjemmelig hygge og film hjemme hos dig med god mad og sådan også købe en parfume eller sådan noget til hende eller lave en lille hygge kurv til hende med noget vin og chokolade og blomster 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Bshizzle

En god parfume (på mange FB grupper med Make up mm sælger de tit til LANGT under ny prisen) 

Pak en god hyggelig kurv og ta en tur ud og se naturen og snakke tøsesnak mens i slapper af og spiser sammen 

Find nogle gode cremer og små dufte og pak ned i en fin kurv.

Vin og Blomster (ja det ville jeg bestemt ikke blive skuffet over at få!) 

En smuk ny neglelak. 

En massage behandling hos den lokale massør.