Gave til veninden, der har alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
8 svar
6 synes godt om
23. marts 2015

A. Nonymsen

Min gode veninde fylder snart år, og må indrømme at jeg er lidt på bar bund med en gave... Hun er midt i 20'erne, går meget op i sit job (kontor arbejde), veninder og personlig pleje...

det burde egentligt være nemt, men pigen har bare alt... økonomisk har hun det rigtig godt, så når hun mangler noget, så køber hun det...

hun er typen der altid tænker på os andre, køber gaver med hjem fra ferier, en lille ting til min datter når hun falder over noget som ser hyggeligt ud osv...

overvejer lidt en oplevelses gave, men da jeg er studerende er budgettet ikke til det helt store 200-300kr... Vil hellere give hende en enkelt lækker luksus ting end flere små "dårlige" ting... Nogen der har nogle gode forslag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Sukkerblomst

Invitere hende ud og spise 

Anmeld Citér

23. marts 2015

A. Nonymsen

Sukkerblomst skriver:

Invitere hende ud og spise 

Tænkte det godt, det løber bare sindsygthurtigt op med drikkevarer osv... 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Zenia's mor

Lave noget ligesom et gavejret til hjemmelig hygge og film hjemme hos dig med god mad og sådan også købe en parfume eller sådan noget til hende eller lave en lille hygge kurv til hende med noget vin og chokolade og blomster 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Bshizzle

En god parfume (på mange FB grupper med Make up mm sælger de tit til LANGT under ny prisen) 

Pak en god hyggelig kurv og ta en tur ud og se naturen og snakke tøsesnak mens i slapper af og spiser sammen 

Find nogle gode cremer og små dufte og pak ned i en fin kurv.

Vin og Blomster (ja det ville jeg bestemt ikke blive skuffet over at få!) 

En smuk ny neglelak. 

En massage behandling hos den lokale massør. 

"Fødder ned i et bassin med fisk" tur for jer to. (Kan ik huske hva det hedder.. Haha.. Men SÅ hyggeligt og mere hyggeligt hvis man er kilden) 

Lene Bjerre lysestage (den kan man ik få nok af) 

Et par øreringe. 

Kuglepind med hendes navn på. 

En god kurv med søde sager. 

Anmeld Citér

24. marts 2015

August2015

På dealsiderne er der også halv-pris-tilbud på massage, ansigtsbehandlinger osv. 

Min veninde gav mig et gavekort til en gang massage + efterfølgende ansigtsbehandling i julegave. 

Det kostede 299 kr. (normalpris 650 kr.)

Anmeld Citér

24. marts 2015

Skouboe

Jeg lavede på et tidspunkt en venindeplakat (str a3) som skulle bruges til en fødselsdagsgave. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. marts 2015

A. Nonymsen

Tusind tak for alle jeres ideer... Den er rigtig fin billedet...

og go ide med at bruge deal siderne, det havde jeg ikke selv tænkt på måske man kunne kombinere et deal og lave en lille kurv... 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Nu er det jo forår, så hvad med en lille tur i det grønne og så pak et tæpper og mad/kaffe med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.