Håber jeg er gravid :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan det mon være graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.496 visninger
10 svar
12 synes godt om
23. marts 2015

Mussen89

Hej alle ..

D.14 marts havde jeg ægløsning, og d.21 marts begyndte jeg at få lyserødt pletblødning - kun når jeg tørte mig, og pletblødte måske kun 3 gange, og samme dag blev mine bryster ømme. Og idag er jeg begyndt på at få mens lignende kramper/spændinger i underlivet, og jeg skal altså først have min mens i weekenden.

Uuh krydser fingre for den er der denne her gang

knus herfra

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Mussen89

Mussen89 skriver:

Hej alle ..

D.14 marts havde jeg ægløsning, og d.21 marts begyndte jeg at få lyserødt pletblødning - kun når jeg tørte mig, og pletblødte måske kun 3 gange, og samme dag blev mine bryster ømme. Og idag er jeg begyndt på at få mens lignende kramper/spændinger i underlivet, og jeg skal altså først have min mens i weekenden.

knus herfra

Og det skal lige siges, at jeg har haft kvalme i to dage, og har ikke rigtig spist siden lørdag

Anmeld Citér

24. marts 2015

EAF

Mussen89 skriver:

Og det skal lige siges, at jeg har haft kvalme i to dage, og har ikke rigtig spist siden lørdag

Tag en test 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Emilie91

Mussen89 skriver:

Hej alle ..

knus herfra

Hvor spændene  fik du taget en test imorges ? 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Mussen89

Natteravnen skriver:

Tag en test 

Jeg tager en imorgen tidlig.. hihi

Anmeld Citér

24. marts 2015

Mussen89

emiliedamm skriver:

Hvor spændene  fik du taget en test imorges ? 

Nej ikke endnu
Jeg skal faktisk købe nogle idag, men tager først en imorgen tidlig. Der er så mange der snakker om, at det er bedst med morgenururin

Anmeld Citér

24. marts 2015

Emilie91

Mussen89 skriver:

Nej ikke endnu
Jeg skal faktisk købe nogle idag, men tager først en imorgen tidlig. Der er så mange der snakker om, at det er bedst med morgenururin

Det er det også  godtnok ikke for mig. Den blev mest tydelig om eftermiddagen sååå..... 

Men god ide først at teste imorgen tidlig 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Camilla0910

emiliedamm skriver:

Det er det også  godtnok ikke for mig. Den blev mest tydelig om eftermiddagen sååå..... 

Hvor langt var du, da du kunne teste positiv .

HVIS jeg er gravid så er jeg 3+3 idag. Har lige taget en test (kunnne ikke lade være ). Jeg kunne ane en MEGA svag streg. Men tager en imorgen tidlig og i weekenden, hvis mens ikke er kommet

Anmeld Citér

24. marts 2015

Emilie91

Camilla0910 skriver:

Hvor langt var du, da du kunne teste positiv .

HVIS jeg er gravid så er jeg 3+3 idag. Har lige taget en test (kunnne ikke lade være ). Jeg kunne ane en MEGA svag streg. Men tager en imorgen tidlig og i weekenden, hvis mens ikke er kommet

Jeg var ca 4+3 da jeg kunne teste positiv  da jeg var 4+0 var den så mega negativ som noget kan være  ... Men jeg var jo alligevel gravid  

uuh hvor spændene ... Kan du fange stregen på kamera eller er den for svag til det ? ... Kameraene kan nogen gange være rigtig dumme når det gælder graviditets teste 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Mussen89

emiliedamm skriver:

iiih tillykke med graviditeten ..

tror vi er gravide denne her gang :/. Skal have mens om 2 dage, og jeg er begyndt at få lyserøde pletblødninger. Har ingen smerter eller noget, og har aldrig prøvet at pletbløde et par dage før mens :O. Har taget en test,kunne lade være . Den var self pisse negativ

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.