2. gangs fødende og baby hoved nedad hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
10 svar
3 synes godt om
23. marts 2015

Signe-bine

Jeg er andengangs fødende i 30+. Men sidder og tænker på hvornår baby skal vende med hovedet nedad, eller hvornår vendte jeres bebs med hovedet nedad da i var andengangs eller flergangs fødende? Jeg har ladet mig fortælle, at baby måske først står helt fast til selve fødslen, for andengangs fødende. Men hvornår vender de bare rigtig med hovedet nedad?!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

DortheL

Signe-bine skriver:

Jeg er andengangs fødende i 30+. Men sidder og tænker på hvornår baby skal vende med hovedet nedad, eller hvornår vendte jeres bebs med hovedet nedad da i var andengangs eller flergangs fødende? Jeg har ladet mig fortælle, at baby måske først står helt fast til selve fødslen, for andengangs fødende. Men hvornår vender de bare rigtig med hovedet nedad?!

Jeg er 29+3 og har været ved jordemoder i dag. Min pige ligger med hovedet nedad. Ikke helt fast, men kan ikke rokkes særlig meget. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

M (:

Signe-bine skriver:

I min første graviditet vendte min søn nedad hele graviditeten.

I denne graviditet vendte min baby med hovedet opad indtil 28+, hvor den spontant vendte sig. Den har vendt nedad siden. Er nu 32+. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Signe-bine

Jeg var selv ved jordemoder i sidste uge, der lå min pige på tværs... Men satser på hun lægger sig rigtigt :-P

Anmeld Citér

24. marts 2015

Clisolka

Signe-bine skriver:

Lillebror vendte først den rigtige vej omkring 2-3 uger før han blev født 39+4. Ikke om han ville vende sig før 

Anmeld Citér

25. marts 2015

Miss Church

M (: skriver:

I min første graviditet vendte min søn nedad hele graviditeten.

I denne graviditet vendte min baby med hovedet opad indtil 28+, hvor den spontant vendte sig. Den har vendt nedad siden. Er nu 32+. 

Gud er du allerede så langt  Det er jo vildt! 

Det er ikke meget du deler billeder af mavsen

Anmeld Citér

25. marts 2015

M (:

Miss Church skriver:

Gud er du allerede så langt  Det er jo vildt! 

Det er ikke meget du deler billeder af mavsen

Ja, jeg er 32+4 i dag, så det lakker da langsomt mod enden  

Nej, ved godt jeg har været mega ringe til det  Må prøve om ikke jeg kan få lavet en update en af dagene.. Ellers kommer der nok en, når jeg har fået taget graviditetsbilleder  

Anmeld Citér

25. marts 2015

natashalarsen

min første omkring uge 20.

Den her gang uge 28, sidder fast nu uge 33+6

Anmeld Citér

25. marts 2015

Anitta J

Jeg er 2 gang fødende og for to uger siden sad hovedet fast og gør det stadig, jeg er 36+5 i dag��

Anmeld Citér

25. marts 2015

Chantie

Min pige nr 2 vendte sig rundt med hovedet op både I uge 35 og på termimsdagen og rundt igen selv begge gange 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.