Hcg 4+3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2015

l.kjoeller

Ingen anelse om ægløsning .. 

Har pco , så sidste mens jeg havde var i december . Regnede ikke med at kunne blive gravid uden hjælp . Været igennem flere forsøg med hjælp , og pludselig er jeg bare gravid helt økologisk  

total udorventet . Så ingen ved rigtig hvor langt jeg er ud over den scanning de lavede og beregnede ca  at jeg var 4+3 i onsdags 

Vil tro du bliver rykket en uges tid da det er sjællent man ser noget så tidligt. Ligner mig da jeg var 5 + . Fedt med øko graviditet . Vi er også økogravide.  Storesøster er lavet ved icsi. Så fantastisk når det sker. Stort tillykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Det ligner lidt min scanning og med et tal på 2265 jeg var 6 uger hende 

Anmeld Citér

24. marts 2015

friis

l.kjoeller skriver:

Vil tro du bliver rykket en uges tid da det er sjællent man ser noget så tidligt. Ligner mig da jeg var 5 + . Fedt med øko graviditet . Vi er også økogravide.  Storesøster er lavet ved icsi. Så fantastisk når det sker. Stort tillykke 

Tusind tak  

ja det tror jeg nemlig også jeg gør , bliver rykket en uge .. 

Det er helt fantastisk og meget uventet ! Men ønsket om ikk andet!!

Anmeld Citér

24. marts 2015

friis

anna111 skriver:

Det ligner lidt min scanning og med et tal på 2265 jeg var 6 uger hende 

Det hælder jeg også til at det er en uge mere end hvad de lige sagde i første omgang  

Anmeld Citér

11. april 2015

Mussepigen4

Blev du rykket en uge? Var du til scanning fordi du ikke prøvede at blive gravid og dermed ikke vidste hvor langt du var henne? Eller kan man være i tvivl selvom man har styr på sin cyklus?  Er det noget med, at ægget kan sætte sig på tidspunkter, så ens normale cyklus pludselig ikke "tæller" mere. 

Anmeld Citér

11. april 2015

Os&lilledig

friis skriver:

Må jeg hører hvad jeres hcg tal var omkring 4+3? :-)

5+0 var mit 3491 og der er altså kun 1  

Anmeld Citér

11. april 2015

friis

Mussepigen4 skriver:

Blev du rykket en uge? Var du til scanning fordi du ikke prøvede at blive gravid og dermed ikke vidste hvor langt du var henne? Eller kan man være i tvivl selvom man har styr på sin cyklus?  Er det noget med, at ægget kan sætte sig på tidspunkter, så ens normale cyklus pludselig ikke "tæller" mere. 

Jeg var til scanning fordi vi ikk prøved at blive gravide ja . 

Vi har forsøgt et par år , og været gennem flere forsøg , men ikke lykkeds , og vi havde stoppet forsøgene en tid , og pludselig står jeg med ondt i maven som pokker . 

Jeg skal til scanning på mandag og det vil de nok sætte mere præcis dato . 

samtidig har jeg pcos og derfor cykluser på flere måneder , sidste mens. var inden et forsøg i oktober/november , så det kom da noget bag på os at der pludselig var gevinst , det gjorde det også på lægerne

Anmeld Citér

11. april 2015

Mulle0802

friis skriver:

Ingen anelse om ægløsning .. 

Har pco , så sidste mens jeg havde var i december . Regnede ikke med at kunne blive gravid uden hjælp . Været igennem flere forsøg med hjælp , og pludselig er jeg bare gravid helt økologisk  

total udorventet . Så ingen ved rigtig hvor langt jeg er ud over den scanning de lavede og beregnede ca  at jeg var 4+3 i onsdags 

Tillykke, så lykkes det igen. Godt for jer og så naturligt 

Anmeld Citér

11. april 2015

Mussepigen4

Okay :-) så er jeg med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.