Ventetiden er meget laaaaang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
7 svar
3 synes godt om
23. marts 2015

Holst85

Jeg har nu ruget på mine 2 æg i 5 dage, og tanken om at der er 9 dage til jeg kan teste er ulideligt.. Jeg prøver at få dagen til at gå med aftaler med veninder, rengøring, handle ind, mere rengøring, huset skinder snart som det pureste guld.. 

Nogle dage er jeg pisse bange for at det ikke lykkes andre dage tænker jeg den er der. Gid man ikke havde de der falske symptomer fra hormonerne man har fået og får. 

Mine bryster er så ømme at jeg måtte tage bh'en af her til eftermiddags, eller nærmere sagt mine brystvorter.. De har altså det lange lys på 24/7.. 

Er der nogle der har nogle solstråle historier med at få lagt 2, 4cellede æg op og som blev gravide.. Jeg mangler lidt god læsning her i ventetiden.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Holst85

Ingen???

Anmeld Citér

23. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har (heldigvis) ikke været i behandling, men jeg vil gerne tro at disse dage må være meget svære og snegler sig garanteret af sted.

Anmeld Citér

23. marts 2015

(august)

Har været i behandling og det lykkedes i 7. ægoplægning. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Holst85

(august) skriver:

Har været i behandling og det lykkedes i 7. ægoplægning. 

Hvor mange æg og hvor mange celler?

Anmeld Citér

23. marts 2015

Miss BananaHammock

Holst85 skriver:

Jeg har nu ruget på mine 2 æg i 5 dage, og tanken om at der er 9 dage til jeg kan teste er ulideligt.. Jeg prøver at få dagen til at gå med aftaler med veninder, rengøring, handle ind, mere rengøring, huset skinder snart som det pureste guld.. 

Nogle dage er jeg pisse bange for at det ikke lykkes andre dage tænker jeg den er der. Gid man ikke havde de der falske symptomer fra hormonerne man har fået og får. 

Mine bryster er så ømme at jeg måtte tage bh'en af her til eftermiddags, eller nærmere sagt mine brystvorter.. De har altså det lange lys på 24/7.. 

Er der nogle der har nogle solstråle historier med at få lagt 2, 4cellede æg op og som blev gravide.. Jeg mangler lidt god læsning her i ventetiden.. 

Mine to æg sidder stadig og vejer nu 650g hver 

Anmeld Citér

23. marts 2015

(august)

Holst85 skriver:

Hvor mange æg og hvor mange celler?

2 æg i det sidste forsøg og er ret sikker på det var flotte 4 celler begge to. Det er knap 5,5 år siden. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Holst85

Miss BananaHammock skriver:

Mine to æg sidder stadig og vejer nu 650g hver 

Tillykke med tvillingerne, bare det er mig..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.