2 skridt frem og 10 tilbage :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2015

kristina90

Hej alle sammen ..

puha sikke en dag .. Har i dag   snakket med Holbæk sygehus, da jeg går og ventede svar på om de ville operere mig for at fjerne mine æggeleder .. Nu næsten 7 uger efter jeg fik afvide at jeg måske skulle opereres igen får jeg afvide at de ikke vil gøre det på Holbæk afdeling og nu er blevet henvist til Rigshospitalet  

nogen der har prøvet det hvor det gik okay hurtigt fra man var blevet henvist og så til ens "sag" havde været på konference og man fik svar om de ville operere en?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Åse

Jeg har fået fjernet mine, men på grund af gul, så det var bare fra den ene dag til den anden.... 

operationen Foregår i fuld narkose og man få de mindste ar, de er dygtige... Husk at få morfin med hjem, det kan godt være, at du ikke har ondt med det samme, men da de fjerne den sidst på mig ville jeg hurtig hjem, jeg havde heller de ville smerte men f%#k hvor gjorde det ondt dagen efter og Helen ugen... 

Anmeld Citér

24. marts 2015

kristina90

Åse skriver:

Jeg har fået fjernet mine, men på grund af gul, så det var bare fra den ene dag til den anden.... 

operationen Foregår i fuld narkose og man få de mindste ar, de er dygtige... Husk at få morfin med hjem, det kan godt være, at du ikke har ondt med det samme, men da de fjerne den sidst på mig ville jeg hurtig hjem, jeg havde heller de ville smerte men f%#k hvor gjorde det ondt dagen efter og Helen ugen... 

Jeg blev opereret i november pga jeg havde cyster , og der skulle jeg bare have en kikkert operation .. Endte så ud i at da jeg vågnede var jeg blevet åbnet nede ved bukse kanten OG så havde de da os fået laver hul i min blærer så jeg og havde fået kateter det var sku ikke så fantastisk oplevelse må jeg indrømme /: 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Åse

Jeg fik det gjordt på Herlev, de var gode, altså til selve operationen...  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.