Sikkerhedskode ved køb af app??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
3 svar
2 synes godt om
23. marts 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har lige hentet en app men skal så købe noget til den for at kunne bruge hele app'en men den siger hele tiden at min oplysninger er forkerte til at kunne betale. Måske fordi jeg tilbage i december fik stjålet min pung og fik spærret mit kort? Nå, men jeg vil så ændre mine kortoplysninger men den beder hele tiden om en sikkerhedskode og den aner jeg altså ikke hvad er?? Ved I hvad det skal betyde ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

anynom

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har lige hentet en app men skal så købe noget til den for at kunne bruge hele app'en men den siger hele tiden at min oplysninger er forkerte til at kunne betale. Måske fordi jeg tilbage i december fik stjålet min pung og fik spærret mit kort? Nå, men jeg vil så ændre mine kortoplysninger men den beder hele tiden om en sikkerhedskode og den aner jeg altså ikke hvad er?? Ved I hvad det skal betyde ?

Sikkerhedskoden er den trecifrede kode, der står på bagsiden af dit kort - oftest i det felt hvor du selv skal skrive under  

Anmeld Citér

23. marts 2015

anynom

Fejl - dobbelt indlæg  

Anmeld Citér

23. marts 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
JulieWH skriver:

Sikkerhedskoden er den trecifrede kode, der står på bagsiden af dit kort - oftest i det felt hvor du selv skal skrive under  

Nååå.... Ha ha mange tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.