Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er en g-test ugyldig, hvis teststregen først kommer udtydelig frem, og så senere hen, er der en hvid streg igennem den lyserøde farve? Eller kommer den lyserøde farve KUN frem hvis man har forhøjet HCG niveau?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: er en g-test ugyldig, hvis teststregen først kommer udtydelig frem, og så senere hen, er der en hvid streg igennem den lyserøde farve? Eller kommer den lyserøde farve KUN frem hvis man har forhøjet HCG niveau?
altså den hvide streg igennem det lyserøde er først kommet efter tid? den lyserøde kom inden for tiden...
Jeg har lidt svært ved at forstå hvad du mener. Har du ikke et billede af testen?
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Jeg har lidt svært ved at forstå hvad du mener. Har du ikke et billede af testen?
prøver lige se om jeg kan fange et billede af det, det er svært at fange
Anonym skriver: prøver lige se om jeg kan fange et billede af det, det er svært at fange
Jeg kan godt fornemme en streg, men har svært ved at se om der er farve i den. Hvis den er (som jeg tror du forklarer) hvid, så er det vel en skyggestreg. Prøv at test igen om nogle dage
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Jeg kan godt fornemme en streg, men har svært ved at se om der er farve i den. Hvis den er (som jeg tror du forklarer) hvid, så er det vel en skyggestreg. Prøv at test igen om nogle dage
altså når man ser den rigtigt er det nemt at se der er lyserødt, men det er som om der er kommet en hvid streg inde i det lyserøde .
Anonym skriver: altså når man ser den rigtigt er det nemt at se der er lyserødt, men det er som om der er kommet en hvid streg inde i det lyserøde .
Det lyder mystisk. Måske den er ugyldig? Har aldrig hørt om det før hvert fald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128