mig igen;-) hjælp til kreativ sangskjuler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. marts 2015

EnGodMor

Nu var i jo så fantastisk søde, og hjælpe mig angående farver til barnedåb i går. 

Det gav sindssyg meget ro, at i alle var enig med mig i, at man godt kunne blande farver på alverdens måde. 

Men nu har jeg brug for hjælp igen

Jeg skal lave en sangskjuler, ligesom de svaner på billedet, jeg havde tænkt at det skulle være lyseblå, og papiret hvor sangen skal være på, bliver samme farve blå som svanerne. 

Men nu til problemet jeg vil Sindssygt gerne have de svaner, men hvordan pokker får jeg lige sat sangen på svanen? 

Nogle forslag? Håber i forstå hvad jeg mener

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

EnGodMor

EnGodMor skriver:

Nu var i jo så fantastisk søde, og hjælpe mig angående farver til barnedåb i går. 

Det gav sindssyg meget ro, at i alle var enig med mig i, at man godt kunne blande farver på alverdens måde. 

Men nu har jeg brug for hjælp igen

Jeg skal lave en sangskjuler, ligesom de svaner på billedet, jeg havde tænkt at det skulle være lyseblå, og papiret hvor sangen skal være på, bliver samme farve blå som svanerne. 

Men nu til problemet jeg vil Sindssygt gerne have de svaner, men hvordan pokker får jeg lige sat sangen på svanen? 

Nogle forslag? Håber i forstå hvad jeg mener

Glemte lige billedet. 

Hvis i har andre ideer med farver  så modtager jeg med kyshånd. 

Bare det er svaner

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. marts 2015

EnGodMor

Glemte lige billedet. 

Hvis i har andre ideer med farver  så modtager jeg med kyshånd. 

Bare det er svaner

Tænker selv at svaner og sangpapir skal være samme farve. 

Ellers hvide svaner og blå sangpapir 

Eller blå svaner og hvidt sandpapir?

Eller begge farver til både svaner og papir

Anmeld Citér

23. marts 2015

Beem82

Tænker du at der skal være én stor svane hvor sangene til hele selskabet så skal "kobles" på? Eller skal der være en lille svane på hver sangpapir?

Hvis det er første mulighed, så tænker jeg at sangene - lavet på blåt papir - kan foldes på en måde og lægges på en plade el.lign. som kommer til at ligne en vandoverflade som svanen så står ovenpå. Tænker så at svanen skal være hvid, måske med et blåt bånd/sløjfe om halsen så der kommer sammenhæng i farverne.

Jeg tænker lidt samme model, hvis der skal laves en svane til hver sang. Så skal sangen være i blåt og agere "sø" som den hvide svane, måske med blå perler som øjne (igen for farvesammenhængens skyld) flyder på.

Anmeld Citér

23. marts 2015

EnGodMor

Beem82 skriver:

Tænker du at der skal være én stor svane hvor sangene til hele selskabet så skal "kobles" på? Eller skal der være en lille svane på hver sangpapir?

Hvis det er første mulighed, så tænker jeg at sangene - lavet på blåt papir - kan foldes på en måde og lægges på en plade el.lign. som kommer til at ligne en vandoverflade som svanen så står ovenpå. Tænker så at svanen skal være hvid, måske med et blåt bånd/sløjfe om halsen så der kommer sammenhæng i farverne.

Jeg tænker lidt samme model, hvis der skal laves en svane til hver sang. Så skal sangen være i blåt og agere "sø" som den hvide svane, måske med blå perler som øjne (igen for farvesammenhængens skyld) flyder på.

Hov, ja det har jeg glemt at forklare jeg ville lave x antal små svaner, og hænge på en troldegren, og så på en eller anden måde skal sangene kunne sidde på svanen. 

Ej det er jeg en knold til at forklare

Men en svane til hver person, og så skal sangen side på svanen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.