hvad venter der?..hovedet presser på nerver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2015

Manna

Jeg er 2. gangs og er 36+4. Baby ligger i hovedstilling og har nu flere gange "drillet" mig når han stikker hoveder ned i bækkenet. Den sidste uge har det været ret slemt. Han trykker på nerverne ned til benene og jeg kan synke helg i knæ af smerter. Det er jo til at klare når bare det går over igen. Men han har jo ikke sat sig fast endnu. Det ved jeg fordi han bevæger sig meget omkring. Men hvad kan jeg forvente? Risikerer jeg at smerterne bliver permanente når han sætter sig fast? Nogle med erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

April-baby

Her har lille pigen sat sig fast og gør hammer nas, jeg får fire timer søvn, og er i uge 38+2. Hin har været lavt nede siden uge 30. Men stod først fast i uge 36+4/5 (: så her er det sket at det er blevet ved og gør endnu mere ondt, desværre.

Anmeld Citér

23. marts 2015

Manna

April-baby skriver:

Her har lille pigen sat sig fast og gør hammer nas, jeg får fire timer søvn, og er i uge 38+2. Hin har været lavt nede siden uge 30. Men stod først fast i uge 36+4/5 (: så her er det sket at det er blevet ved og gør endnu mere ondt, desværre.

Åh, det var selvfølgelig ikke det svar jeg håbede på, men tak for det alligevel.

Jeg håber, der kan være forskel og ønsker dig "god bedring" og snarlig fødsel :-)

Anmeld Citér

23. marts 2015

April-baby

Manna skriver:

Åh, det var selvfølgelig ikke det svar jeg håbede på, men tak for det alligevel.

Jeg håber, der kan være forskel og ønsker dig "god bedring" og snarlig fødsel :-)

Nej, kender det godt. Mine smerter har været ved siden hun satte sig fast, så det ved at være hårdt nu! Men vær glad for det ik er så slemt igen, jeg sover kun fire timer sammenlagt om natten :/. 

Jo tak (: ja håber jeg os for dig, for det er bestemt ik sjovt længere da. Håber da os snart at føde .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.