Jeg er ensom, selvom jeg har mange folk i mit liv.
Jeg har børn, mand, kollegaer, familie og nogle forskellige bekendtskaber. Ingen virkeligt gode venner og min nærmeste familie er enten døde eller ikke i mit liv (alkohol/ludomani).
Mine venner er forsvundet ud af mit liv efterhånden, som jeg er flyttet, blevet uddannet og været igennem nogle store kriser i mit liv (sygdom, dødsfald og utroskab)
Jeg har fået mine børn i ensomhed. Jeg havde ingen mor/far/bedste at vise dem til. Dog en svigerfamilie. Jeg er igennem en krise i mit ægteskab uden at kunne sige det til nogen.
Jeg føler, at folk hellere ser min hæl end min tå.
Jeg har haft rund fødselsdag for et par dage siden og fik næsten ingen lykønskninger og min mand havde ingen overraskelse til mig - han troede ikke, at det betød noget, så jeg var selv med ude og købe min gave.
(jeg ville bare have haft et kort med nogle søde ord eller lignende)
Jeg vejer 10 kg for meget.
Jeg er formentligt ved at miste mit job.
Jeg føler mig som verdens mest triste menneske, men jeg står det igennem, fordi jeg skal. Fordi jeg har tre vidunderlige men meget små børn og har trods alt en tilværelse, hvor jeg ikke mangler noget materielt.
Jeg føler mig ramt af livets (onde) tilfældigheder og filosoferer en del over, om hvad jeg dog har gjort i et tidligere liv, siden det hele skal være så dramatisk og hårdt og ensomt.
Hvordan får jeg mig svunget op på den hest, der gør mig 10 kg lettere, gladere, klar til at finde nyt job, nye venner og fjerne min dybeste frygt om, at jeg ikke er værd at elske?
Er der mon nogen derude, der har brudt deres ensomme fængsel og som gerne vil dele med mig, hvad man gør? Giv mig et spark!