Nu som enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2015

FamilenStorm

Har også fulgt dig her og på insta.. Det kommer faktisklidt som et Chock for mig.. Havde en eller anden ide om at i havde eg godt forhold..

Men al respekt til jer for at have kæmpet for jeres familie og har været stærke nok til at sige stop.,.

ønsker jer alle alt det bedste fremover

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Dorthe1986

I sin tid måtte jeg også være den voksne og sige stop overfor min søns far. Og ligesom jer blev han også boende. Faktisk 3-4 måneder fordi han bevidst trak tiden og det var faktisk ret så hårdt og besværligt. Så håber i kan finde ud af det og han finder et nyt sted forholdsvis hurtigt. Vi havde også ønsket om et godt samarbejde om vores søn. Men hans far havde store problemer med at sætte sin søn først i den første lange tid. jeg måtte til sidst skifte nummer osv fordi han plagede mig 24.timer i døgnet. Og det handlede aldrig om Emil. Og Jeg måtte til sidst slæbe ham i statsforvaltningen for at få orden på hans samvær. Ellers kunne der nemt gå tre uger eller mere inden han så ham. Jeg vil ikke skræmme dig mere bare fortælle at følelser der er i klemme hos den ene part godt kan give rod. Du er velkommen til at skrive privat hvis det er 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.