Implantations blødning eller?? :D.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
8 svar
1 synes godt om
22. marts 2015

Mussen89

Hej hej alle sammen .

håber i kan/vil hjælpe mig . Omkring d. 13-14 marts havde jeg ÆL. Min kæreste og jeg sexede d. 14 marts . MEN igår (8-9 dage efter ÆL) begyndte jeg at plet bløde, der var ikke noget i trussen, men KUN på papir når jeg tørte mig. Det var meget meget svagt lyserødt/laksefarvet. Og nu er begyndt og få en smule ømme bryster, ikke ved berøring men kun når man "taget godt fat/trykker" på dem :p.

Var det implantations blødning jeg oplevede igår??

Mange knusser herfra

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2015

Krussedulle

Mussen89 skriver:

Hej hej alle sammen .

håber i kan/vil hjælpe mig . Omkring d. 13-14 marts havde jeg ÆL. Min kæreste og jeg sexede d. 14 marts . MEN igår (8-9 dage efter ÆL) begyndte jeg at plet bløde, der var ikke noget i trussen, men KUN på papir når jeg tørte mig. Det var meget meget svagt lyserødt/laksefarvet. Og nu er begyndt og få en smule ømme bryster, ikke ved berøring men kun når man "taget godt fat/trykker" på dem :p.

Mange knusser herfra

Jaa, det kunne det da meget vel være.

krydser fingre for dig

Anmeld Citér

22. marts 2015

Mulle0802

Mussen89 skriver:

Hej hej alle sammen .

Mange knusser herfra

Håber jeg det er for dig, har selv oplevet det samme i torsdags en uge efter ÆL. Krydser fingre for os 

Anmeld Citér

22. marts 2015

Mussen89

Krussedulle skriver:

Jaa, det kunne det da meget vel være.

krydser fingre for dig

Seriøst? .. Ej hvor spændende . Krydser fingre for, at den er der. Får jeg ikke mens omkring d. 27-28, så tester jeg

Men håber den er hjemme, for er begyndt at få meget kvalme, ondt i maven og kaster op . Har jeg gjordt idag :/. 

Anmeld Citér

22. marts 2015

Mussen89

Mulle0802 skriver:

Håber jeg det er for dig, har selv oplevet det samme i torsdags en uge efter ÆL. Krydser fingre for os 

Uuuuh spændende. Krydser fingre for os begge to så . Har du fået kvalme? Hele dagen idag har jeg haft kvalme, ondt i maven og opkast . Hvornår har du testdag?

Anmeld Citér

22. marts 2015

Mulle0802

Mussen89 skriver:

Uuuuh spændende. Krydser fingre for os begge to så . Har du fået kvalme? Hele dagen idag har jeg haft kvalme, ondt i maven og opkast . Hvornår har du testdag?

Næh jeg har ikke andre symptomer end niv i venstre side af underlivet og ømme dutter men kan sagtens være pga. gelen (1. IVF behandling) skal have taget blodprøve torsdag.

Anmeld Citér

22. marts 2015

Mulle0802

Mussen89 skriver:

Det lyder da positivt med kvalme og opkast - hehe jeg ville ønske det var mig (lyder mærkeligt at ønske) men så ville jeg føle den var mere hjemme

Anmeld Citér

30. maj 2017

Tridde

Hej Mamas 

Ved det er en gammel tråd men var testen positiv på det tidspunkt? 

Anmeld Citér

2. juni 2017

Mulle0802

Ikke for mig, den gang. Held og lykke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.