Føler noget da render ud af mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
8 svar
3 synes godt om
21. marts 2015

gulisa

Jeg er i uge 37.3 jeg føler engang imellem at da noget da render ud af mig for neden skal til jordmor på tirsdag skal jeg sige til hende der eller hvad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2015

Miss Thunder

Hvis du har en følelse af at der løber lidt væske hele tiden så syntes jeg du skal ringe til fødegangen for en sikkerheds skyld. Det kan være vandet der går og så er det ikke godt du venter til tirs.

Anmeld

21. marts 2015

Stumpen

Jeg ville tage et bind på og se om der kommer væske ud eller om det blot er en følelse du har.. Siver det ville jeg kontakte Fg...

Anmeld

21. marts 2015

gulisa

Stumpen skriver:

Jeg ville tage et bind på og se om der kommer væske ud eller om det blot er en følelse du har.. Siver det ville jeg kontakte Fg...

Hvor længe skal jeg vente med at se i mit bind og hvordan skal det se ud i bindet

Anmeld

21. marts 2015

Zindy-Lykke

Nogen siger, at bindet skal blive tungt på en time - andre har oplevet at vandet sev, uden der kom særlig meget. Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til fg og høre mig ad.

Anmeld

21. marts 2015

Stumpen

gulisa skriver:

Hvor længe skal jeg vente med at se i mit bind og hvordan skal det se ud i bindet

Det ved jeg faktisk ikke, men tag det på og se om der overhovedet er noget der siver og så kontakt fg, så kan de guide dig videre..

Anmeld

21. marts 2015

gulisa

Stumpen skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, men tag det på og se om der overhovedet er noget der siver og så kontakt fg, så kan de guide dig videre..

Jeg har set på mit bind jeg synes ikke jeg kan mærke det er vådt 

Anmeld

21. marts 2015

Stumpen

Jeg har set på mit bind jeg synes ikke jeg kan mærke det er vådt 

Så må det jo bare være noget du føler, men er du utryg så ring til fg..

Anmeld

21. marts 2015

Stimap

Man kan også sagtens opleve at få ret vandet udflåd i graviditeten... Der kan det godt føles som om det 'siver', når det kommer... 

Men hvis du er utryg eller måske bare vil drøfte det med en jordemoder, så kontakt endelig fødegangen .. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.