2. gangs gravid 6 uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
8 svar
3 synes godt om
21. marts 2015

middeW

Halløj. Jeg har lige et lille spørgsmål her. Jeg er gravid for 2 gang. Jeg er nu i 6 uge og jeg er allerede ved at gro ud af mine normale bukser. Kan det virkelig passe?!  Er der andre der har oplevet det ved 2 graviditet at det går så hurtigt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2015

Looni

middeW skriver:

Halløj. Jeg har lige et lille spørgsmål her. Jeg er gravid for 2 gang. Jeg er nu i 6 uge og jeg er allerede ved at gro ud af mine normale bukser. Kan det virkelig passe?!  Er der andre der har oplevet det ved 2 graviditet at det går så hurtigt? 

Jeg er 11+1 i dag, 2.gangs og har ikke kunnet være i mine bukser i maange uger nu, så du er ikke ene om det 

Anmeld Citér

21. marts 2015

S*DD

Jeg er 1. Gangs gravid og i uge 10. Nu kan jeg ikke være i mine stramt siddende bukser mere. Tidligt, men jeg er så mega oppustet! 

Anmeld Citér

21. marts 2015

middeW

Looni skriver:

Jeg er 11+1 i dag, 2.gangs og har ikke kunnet være i mine bukser i maange uger nu, så du er ikke ene om det 

Nååååååårg det var godt. Undrede mig bare over at det kan gå SÅ hurtigt 

Anmeld Citér

21. marts 2015

kamilla-oertz

Er selv 2. gangs gravid i uge 6 og må indrømme at mine arbejdsbukser strammer en del mere.. så må nok snart investere i en af de elastikker til at sætte i bukserne så de ikke ska lukkes��

Anmeld Citér

21. marts 2015

Beem82

Åh ja, er heller ikke fan af de stramme bukser mere  Fornemmer dog det er mest pga oppustetheden, men føler også ubehag om formiddagen, så et eller andet foregår der 

Anmeld Citér

21. marts 2015

middeW

kamilla-oertz skriver:

Er selv 2. gangs gravid i uge 6 og må indrømme at mine arbejdsbukser strammer en del mere.. så må nok snart investere i en af de elastikker til at sætte i bukserne så de ikke ska lukkes��

Jeg har lige været langs og købe nogle flere leggings samt bukser med elastik i livet. Kan jo slet ikke passe mine normale bukser 

Anmeld Citér

21. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg er osse 2 gangs gravid er 8uger hende og jeg har måtte droppe at gå i mine normale bukser i 14 dage nu. 

Går i jokenbukser og gemaser nu 

Anmeld Citér

22. marts 2015

Cama

middeW skriver:

Jeg er selv første gangs gravid så jeg kan desværre ikke tale af egen visdom, men jeg har flere kollegaer der meget hurtigt fik stor mave fordi kroppen kunne (huske) hvordan det var -

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.