Hej allesammen!
Jeg skriver fordi jeg er begyndt at blive totalt opgivende og tænker at det må være en eller anden der har haft det på samme måde hvis ikke værre der kan fortælle mig hvad i gjorde
jeg er gravid i 13 uge!
Det var slet ikke planlagt men både min kæreste og jeg er super glade og glæder os til en lille baby!
Vi var til nf i tirsdags og det var en sund og rask livlig bebs der lå derinde, så det gør jo en rigtig glad!
Problemet er at jeg bare har så mange gener forbundet med den her graviditet.. Jeg har kastet op siden jeg fandt ud af at jeg var gravid, tror at det var i 5-6 uge? Jeg kaster ikke kun op en gang, nej jeg kaster alt hvad jeg spiser op og har simpelthen mistet alt min lyst til at spise noget, fordi jeg ved at det kommer op igen.. Pga jeg kastede så meget op fik jeg mavesår, og lægerne ville egentligt ikke gøre noget, så gik i en uge med ekstreme smerter og lysten til at nærmest at dø (det lyder ekstremt men havde det forfærdeligt uden søvn og mad i 6 dage ), da jeg så begynder at kaste lidt blod op kommer jeg op til en læge der så finder nogle piller man måtte tage når man var gravid, og de hjalp! I en uge.. Og så kom kvalmen og ondt i maven tilbage
jeg har ikke så ondt i maven som før, men kaster op hele tiden og har det virkelig skidt, hvilket højst sandsynligt er fordi at jeg ikke får nok mad og væske
sybes bare at jeg har haft det længe nok! Jeg er sulten og vil bare gerne kunne nyde min graviditet og følge med i skolen.. For ingen af tingene kan jeg 
er der nogle der har prøvet noget ligende der kan fortælle mig hvornår deres blev bedre?
Kys og kram! :*
satte lige et billede ind af bebs 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld