Har det forfærdeligt ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. marts 2015

heldyr

Hej allesammen! 

Jeg skriver fordi jeg er begyndt at blive totalt opgivende og tænker at det må være en eller anden der har haft det på samme måde hvis ikke værre der kan fortælle mig hvad i gjorde  

jeg er gravid i 13 uge! 

Det var slet ikke planlagt men både min kæreste og jeg er super glade og glæder os til en lille baby! 

Vi var til nf i tirsdags og det var en sund og rask livlig bebs der lå derinde, så det gør jo en rigtig glad! 

Problemet er at jeg bare har så mange gener forbundet med den her graviditet.. Jeg har kastet op siden jeg fandt ud af at jeg var gravid, tror at det var i 5-6 uge? Jeg kaster ikke kun op en gang, nej jeg kaster alt hvad jeg spiser op og har simpelthen mistet alt min lyst til at spise noget, fordi jeg ved at det kommer op igen.. Pga jeg kastede så meget op fik jeg mavesår, og lægerne ville egentligt ikke gøre noget, så gik i en uge med ekstreme smerter og lysten til at nærmest at dø (det lyder ekstremt men havde det forfærdeligt uden søvn og mad i 6 dage ), da jeg så begynder at kaste lidt blod op kommer jeg op til en læge der så finder nogle piller man måtte tage når man var gravid, og de hjalp! I en uge.. Og så kom kvalmen og ondt i maven tilbage jeg har ikke så ondt i maven som før, men kaster op hele tiden og har det virkelig skidt, hvilket højst sandsynligt er fordi at jeg ikke får nok mad og væske  

sybes bare at jeg har haft det længe nok! Jeg er sulten og vil bare gerne kunne nyde min graviditet og følge med i skolen.. For ingen af tingene kan jeg

er der nogle der har prøvet noget ligende der kan fortælle mig hvornår deres blev bedre? 

Kys og kram! :* 

satte lige et billede ind af bebs 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2015

Logo

Jeg har haft det på samme måde i mine tidligere graviditeter, og det ser ud til at det kommer til at gå på samme måde denne her gang.

jeg kan huske at folk kom med alle mulige råd, som at spise kiks inden jeg stod op, at jeg skulle motionere osv osv. Jeg havde virkelig lyst til at slå folk ihjel når de kom med deres velmenende råd, som på ingen måde var aktuelle for mig. I første graviditet blev jeg indlagt og fik proteindrikke, det hjalp lidt. 

Ellers hjalp det mig at få lidt luftforandring, en tur i sommerhus, en weekend hos min mor osv, osv.. 

Så vidt jeg husker fik jeg det begge gang bedre omkring uge 18-20. 

Jeg håber du snart får det bedre. Har du tabt dig meget? Jeg tabte mig henholdsvis 10 og 8 kg.. 

Anmeld

21. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved hvad du mener. Endte dog ikke med mavesår (heldigvis) 

Vil foreslå dig at kontakte lægen og spørge efter kvalmestillende. Det er det eneste der virker herhjemme!  Jeg har stadig sindssyg kvalme hvis jeg ikke får min pille og jeg er 20+4 i dag.

Anmeld

21. marts 2015

heldyr

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Jeg ved hvad du mener. Endte dog ikke med mavesår (heldigvis) 

Vil foreslå dig at kontakte lægen og spørge efter kvalmestillende. Det er det eneste der virker herhjemme!  Jeg har stadig sindssyg kvalme hvis jeg ikke får min pille og jeg er 20+4 i dag.

Årh stakkels dig også!  

hvad gør de piller da? Kan man så endeligt få ro og mad? 

Anmeld

21. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

heldyr skriver:

Årh stakkels dig også!  

hvad gør de piller da? Kan man så endeligt få ro og mad? 

Ved mig tager de kvalmen fuldstændig og jeg kaster ikke op = Jeg får mad og drikke 

Anmeld

21. marts 2015

heldyr

Ved mig tager de kvalmen fuldstændig og jeg kaster ikke op = Jeg får mad og drikke 

Så tror jeg at jeg vil ringe til lægen på mandag og høre om jeg kan få nogle !  Tænkte bare at det ikke var godt for baby, men har lige googlet det og det skulle være ganske ufarligt jo !  

Jeg føler at den her graviditet er en sygdom nemlig, er helt invalideret pga alt det her

tusinde tak for svar! 

Anmeld

21. marts 2015

heldyr

Logo skriver:

Jeg har haft det på samme måde i mine tidligere graviditeter, og det ser ud til at det kommer til at gå på samme måde denne her gang.

jeg kan huske at folk kom med alle mulige råd, som at spise kiks inden jeg stod op, at jeg skulle motionere osv osv. Jeg havde virkelig lyst til at slå folk ihjel når de kom med deres velmenende råd, som på ingen måde var aktuelle for mig. I første graviditet blev jeg indlagt og fik proteindrikke, det hjalp lidt. 

Ellers hjalp det mig at få lidt luftforandring, en tur i sommerhus, en weekend hos min mor osv, osv.. 

Så vidt jeg husker fik jeg det begge gang bedre omkring uge 18-20. 

Jeg håber du snart får det bedre. Har du tabt dig meget? Jeg tabte mig henholdsvis 10 og 8 kg.. 

Årh din stakkel!! 

Jeg prøver alt hvad jeg kan for at jeg ikke skal have det dårligt, og alle folk tror at jeg bare spiller på den, for det er jo bare kvalme �� 

men jeg kaster bare konstant op og kan nærmest ikke gå ud for en dør før at alt kommer op indtil videre har jeg tabt 4-5 kg.. Jeg er ikk tyk men har lidt fedt hist og her, så lægen er ikke bange for at baby ikke for næring! 

Håber bare snart at det går væk!

Anmeld

21. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

heldyr skriver:

Så tror jeg at jeg vil ringe til lægen på mandag og høre om jeg kan få nogle !  Tænkte bare at det ikke var godt for baby, men har lige googlet det og det skulle være ganske ufarligt jo !  

Jeg føler at den her graviditet er en sygdom nemlig, er helt invalideret pga alt det her

tusinde tak for svar! 

Jeg er også totalt svækket i den her graviditet og har dårlig samvittighed hver eneste dag over at jeg ikke kan det samme med min store pige som før. Men det er heldigvis blevet bedre efter kvalmen er væk. Nu lider jeg bare af 40 andre ting i stedet.... 

Anmeld

21. marts 2015

heldyr

Jeg er også totalt svækket i den her graviditet og har dårlig samvittighed hver eneste dag over at jeg ikke kan det samme med min store pige som før. Men det er heldigvis blevet bedre efter kvalmen er væk. Nu lider jeg bare af 40 andre ting i stedet.... 

Ja det er altså hårdt! Troede at graviditet skulle være noget man kunne nyde, men forhåbenligt kommer det snart!  

det er jeg ked af at høre! Håber ikke at det er noget alvorligt!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.