så ved vi kønnet :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. august 2009

Malou Vilma Nørgaard

juuubiiii i torsdags fik jeg at vide, hvilket køn jeg skulle havde og det er en pige. så jeg får en lille prinsesse jaaah ..

Så hun kommer nok til at hedde Malou, phillipa, eller linnea.. er kommet lidt i tvivl hehe.. men en af dem. mathias vil helst havde phillipa og jeg er mest til de to andre. men nu må vi se.. tror det bliver malou.. heh.. så en af de andre navne efter malou måske..

ville bare lige dele denne dejlige nyhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Mira0911

Et stort tillykke... så skal du rigtig igang med at shoppe...

Anmeld

31. august 2009

katrinelv

Tillykke til jer. og malou er et rigtigt sødt navn

Anmeld

31. august 2009

Malou Vilma Nørgaard

Dutte84 skriver:

Et stort tillykke... så skal du rigtig igang med at shoppe...

ja hehe.. gik ellerede igang tordag .. hihi.. men det er så dejligt at kunne købe farvet tøj nu, og også kunne sige til fsmilie og såen, hvilke farve det skla være heh..

Anmeld

31. august 2009

Malou Vilma Nørgaard

katrinelv skriver:

Tillykke til jer. og malou er et rigtigt sødt navn

tusind tak, ja heller jeg altså også mest til

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Mulle90 skriver:

ja hehe.. gik ellerede igang tordag .. hihi.. men det er så dejligt at kunne købe farvet tøj nu, og også kunne sige til fsmilie og såen, hvilke farve det skla være heh..

Det er altid skønt...

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ihh hvor dejligt søde!!!
hvor må det være skønt at kunne gå ud og kigge FARVER!!
stort knus til dig!

Anmeld

31. august 2009

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

ihh hvor dejligt søde!!!
hvor må det være skønt at kunne gå ud og kigge FARVER!!
stort knus til dig!

jaaa lige præcis, det så skønt.. er også bare gået helt amok heheh.. i alle pige farver
tak søde.. hvorn går det ellers med din mavse ?

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mulle90 skriver:

jaaa lige præcis, det så skønt.. er også bare gået helt amok heheh.. i alle pige farver
tak søde.. hvorn går det ellers med din mavse ?

kan jeg godt forstå! tror da også jeg kommer til at flippe HELT ud
Det går godt, bortset fra at jeg taber mig men jeg skal nok bare være bedre til at spise døgnet rundt
Vi skal til kønsscanning næste gang vi tager til sjælland (håber det bliver i næste uge ), så jeg er rigtig rigtig spændt!

Anmeld

31. august 2009

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

kan jeg godt forstå! tror da også jeg kommer til at flippe HELT ud
Det går godt, bortset fra at jeg taber mig men jeg skal nok bare være bedre til at spise døgnet rundt
Vi skal til kønsscanning næste gang vi tager til sjælland (håber det bliver i næste uge ), så jeg er rigtig rigtig spændt!

ja lige præcis

nåårh det da ikke så godt, ja så må du spise lidt mere, du skal huske du spiser for to heheh
jeg havde også lidt svært ved det i starten, men det var fordi der var altd det der andet, men jeg kan godt sige jeg spiser for 2 nu hehe.. men alså de siger, jeg tager normalt på så det godt nok heh..

uhh hvor spændende, ihh er du allerede sålangt henne hehe.. så må su lige skrive, når du har været det søde.. der er ikke noget dejligere end at vide hvad man får heh..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.