kan jeg tillade mig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
7 svar
30 synes godt om
21. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke rigtig om jeg er kommet det rette sted, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal spørge...

Jeg har en datter på 10 år der går i 3. Klasse. Hun har en matematiklærer som jeg har fået et "crush" på. Jeg aner ikke om han har det på samme måde. Hun har haft ham i 2 år nu, men det er først nu jeg er begyndt at synes mere om ham end som en lærer. Da hun gik i 2. Klasse synes jeg han gjorde meget ud af at få kontakt med mig. Det er ikke rigtig sket her i 3. Klasse.

Jeg har fundet ham på facebook, men ved ikke om jeg tør spørge om venskab. Ingen af de andre børn i klassens forældre er ven med ham. Jeg tænker bare om det ikke ser lidt underligt ud at han kan følge med i mit liv via facebook. Så er det vel ikke rigtig lærerer/forældre forhold mere????

Jeg har gjort meget for at snakke med ham osv...men jeg kan sgu ikke rigtig finde ud af det. Jeg synes også det er vildt pinligt hvis han ikke ser mig som andet end mor til et skolebarn.

Hvad dælen skal jeg gøre??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2015

SandraXOXO

Jeg er ret large i kærlighedens navn og alt det der. Men ungernes lærer holder man sig altså fra. Det bliver utrolig hurtigt noget rod. Sorry. 

Anmeld

21. marts 2015

Dorthe1986

Jeg ville aldrig indlede et forhold til mit barns lærer. Et er at det må være en mærkelig situation for mit barn. Et andet er at hvis det så ikke kunne holde, og lad os sige der kom bad feelings imellem mig og læreren. Kunne vi så have et fungerende lærer/forældre samarbejde?

Nej det er godt nok ikke en sti jeg ville træde ned af.

Anmeld

21. marts 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Jeg ved ikke rigtig om jeg er kommet det rette sted, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal spørge...

Jeg har en datter på 10 år der går i 3. Klasse. Hun har en matematiklærer som jeg har fået et "crush" på. Jeg aner ikke om han har det på samme måde. Hun har haft ham i 2 år nu, men det er først nu jeg er begyndt at synes mere om ham end som en lærer. Da hun gik i 2. Klasse synes jeg han gjorde meget ud af at få kontakt med mig. Det er ikke rigtig sket her i 3. Klasse.

Jeg har fundet ham på facebook, men ved ikke om jeg tør spørge om venskab. Ingen af de andre børn i klassens forældre er ven med ham. Jeg tænker bare om det ikke ser lidt underligt ud at han kan følge med i mit liv via facebook. Så er det vel ikke rigtig lærerer/forældre forhold mere????

Jeg har gjort meget for at snakke med ham osv...men jeg kan sgu ikke rigtig finde ud af det. Jeg synes også det er vildt pinligt hvis han ikke ser mig som andet end mor til et skolebarn.

Hvad dælen skal jeg gøre??????

Lade det ligge. Der er alt for mange uheldige situationer, der kan opstå som følge af det, ligegyldig hvad udfaldet bliver.

1: han føler ikke det samme. Det bliver akavet.

2: han synes også, du er lidt sød. I ses til et par dates/bliver kærester/har sex. Det går i vasken. Det bliver akavet.

3: i finder sammen, og din datter skal forholde sig til at mors kæreste er hendes matematiklærer. Det bliver akavet.

Jeg synes alle scenarier er præget af uprofessionalisme og uden hensyntagen til din datter.

Anmeld

21. marts 2015

Fremad

NEJ NEJ OG ATTER nej........

Der må du lade dit barn komme først....

Det er barnets lære, som man har et professionelt forhold til... Hverken venskab på fb eller andet udover skole....

Sorry,  men så må du vente til den dag barnet ikke har læren mere....

Min "mor" havde i sin tid et crush på min lære... Ej men det er så ubehaget for barnet... For de er hurtige til at opfange hvis der er ugler i mosen... 

Anmeld

21. marts 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg er ret large i kærlighedens navn og alt det der. Men ungernes lærer holder man sig altså fra. Det bliver utrolig hurtigt noget rod. Sorry. 

Ok. Tak for svar :-)

Anmeld

21. marts 2015

Anonym trådstarter

Ok. Tak for svar allesammen. Jeg holder mig til at vi kun skal have et lærer/forældre forhold til hinanden. Det er det klogeste :-)

Men rart at få andres mening.

Ellers ærgeligt, han er ret lækker ;-)

Anmeld

21. marts 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Ok. Tak for svar allesammen. Jeg holder mig til at vi kun skal have et lærer/forældre forhold til hinanden. Det er det klogeste :-)

Men rart at få andres mening.

Ellers ærgeligt, han er ret lækker ;-)

Jeg er måske den eneste ... 

Men jeg tænker vent en lærer din datter har nu i 3. Klasse skal hun med største sandsynlighed ikke have resten af sin skolegang men måske et par år endnu ... Når hun ikke længere har ham som lærer kunne du jo prøve at kontakte ham - hvis I til den tid begge er single 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.