Den kommer hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
9 svar
2 synes godt om
20. marts 2015

M &.I

Hej piger ved i hvorfor den her lille ( myre) tror den hedder, hele tiden dukker op i køkken bord?? 

Hvergang dræber jeg den men de dukke hele tiden op . En gang fandt jeg en i køleskab!! 

Jeg har altså gjort hovde rengøring men de dukker op! 

Hvad skal jeg gøre de er så ulækkert

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

M &.I

Ingen

Anmeld

20. marts 2015

M &.I

Slet ingen

Anmeld

20. marts 2015

Elgaard73

Har du prøvet de der myre-lokkedåser?

Ellers er der også kanel. Jeg er ikke så vild med at bruge gift, så da vi en sommer fik besøg af myrer, dryssede jeg kanel ud. De flyttede deres vej og er ikke set siden. Prøv om du kan finde ud af hvor de kommer ind (som regel nede i gulvhøjde), og drys så med kanel.

Anmeld

20. marts 2015

M &.I

Er det bare almindelig kanel??

jeg ved Faktisk ikke hvor de kommer jeg leder og leder kan ikkr se hvor de kommer, og når jeg går fra køkken efter 5-10 min går jeg tilbage til køkken så ser jeg den på væggen , Køkken bord, skuffer 

Anmeld

21. marts 2015

Elgaard73

Mor&prins skriver:

Er det bare almindelig kanel??

jeg ved Faktisk ikke hvor de kommer jeg leder og leder kan ikkr se hvor de kommer, og når jeg går fra køkken efter 5-10 min går jeg tilbage til køkken så ser jeg den på væggen , Køkken bord, skuffer 

Ja, sådan noget stødt kanel (pulver). Det plejer at være ret effektivt.

Hos os kom de ind, nede bag vores køkkenskabe (ved husets sokkel), men det er jo ikke så nem at komme derom, så jeg strøede bare kanelen inde allerbagerst i mine skabe. Og det virkede. De kan simpelthen ikke lide lugten af det.

Anmeld

21. marts 2015

M &.I

Ok fedt! 

Så må jeg prøve den med kanel heldigvis har jeg herhjemme. 

Skal bare finde hvor de kom fra. 

Tak for hjælpen 

Anmeld

21. marts 2015

M &.I

Ok fedt! 

Så må jeg prøve den med kanel heldigvis har jeg herhjemme. 

Skal bare finde hvor de kom fra. 

Tak for hjælpen 

Anmeld

21. marts 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mor&prins skriver:

Hej piger ved i hvorfor den her lille ( myre) tror den hedder, hele tiden dukker op i køkken bord?? 

Hvergang dræber jeg den men de dukke hele tiden op . En gang fandt jeg en i køleskab!! 

Jeg har altså gjort hovde rengøring men de dukker op! 

Hvad skal jeg gøre de er så ulækkert

Ih hvor ulækkert ! Er det eget hus du bor i ? Tror simpelthen jeg ville kontakte skadedyrs bekæmpelse. Hvis det  ikke er eget hus så kontakt viceværten og vis ham problem myrene 

Anmeld

21. marts 2015

M &.I

Aisha skriver:

Ih hvor ulækkert ! Er det eget hus du bor i ? Tror simpelthen jeg ville kontakte skadedyrs bekæmpelse. Hvis det  ikke er eget hus så kontakt viceværten og vis ham problem myrene 

Ja det er ulækkert jeg har boet her i 7 år og  det er først gang de kommer !!

vi bor i lejlighed . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.