Hun vil ikke sove ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. august 2009

Ox.

Hej piger ..

Vores lille pige på 3 uger, har de sidste 3 dage nu, ikke villet sove .. hun er EKSTREMT træt, og man kan tydeligt se det på hende, men så snart hun falder i søvn, går der max 20 - 30 min, så er hun vågen igen, og det er endda når hun "sover længe" .. Det virker ikke til at der er noget med maven eller hun er syg ... Har i andre prøvet det, og hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Mira0911

Har du ikke et nummer til en telefon linie - hvor du kan få lidt råd ?

Anmeld

31. august 2009

Honningblomst

Hvis hun spiser, tager på og virker som hun trives, så har hun måske bare det søvnmønster hun har. Det er ikke alle børn der tager lange lure, min den yngste gjorde ikke. Han sov maks 20 min og ås ville han ellers hænge hos mig.
Her blev en slynge løsningen, så var han tæt på hele tiden og det havde han brug for. Han er i dag 3½ år og sover helt tæt på mig eller hans far..en følsom lille gut er han, et såkladt highneed barn.
Ingen børn er ens, husk det hele tiden og en rytme er ingen fast rytme det første år-smiler-hvis du tænker sådan, så bliver man knap så frustreret og bare glad når det kører.
Knus Eva.

Anmeld

31. august 2009

A.

hvor er det bare træls for dis søde...er du sikkert at hun bliver ordenlig mæt...ellers kan du prøve svøbe hende...og ja jeg synes også at du kan ringe til din egen sp i morgen og spørge om råd eller til sp linjen idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.