Skulle ringe til ins stedet når jeg havde haft en dag med en hel mens hvilket jeg gjorde fik så tid til scanning 10 dage efter, da jeg er blevet ins tidligere hvor jeg blev gravid i første forsøg behøvede jeg ingen for samtale.
Jeg kom til klinikken på 10 dagen hvor jeg blev scannet hende der scannede mig sagde alt så rigtig fint ud men at hun synes jeg skulle vente en mrd og bruge tiden på at finde en donor, sidst jeg blev ins kunne man købe sæden i klinikken ku man så ikke mere. vi talte lidt frem og tilbage hvor hun pludselig sagde at selv om hun sendte recepten på sprøjten 36 t før ins var hun ikke sikker på den allerede ku være på netop mit apotek. Gik igen uden at få sendt recepten men på vej ud blev jeg så vred at jeg ringede til sekretæren og sagde de skulle sende recepten hende jeg havde været inde ved rigede tilbage og sagde nå du har ombestemt dig hmm tænkte jeg bare, men hun ville prøve at sende recepten. Jeg skulle skynde mig at finde en donor da kl var 11:45 og bestillingen skulle gennemføres inden kl 12 det nåede jeg så ikke men fik købt dog med en del mer betalling fordi det skulle sendes hurtigt. Da jeg så kom på apoteket ved lukketid havde de ikke modtaget en recept. Ringede dagen efter til ins stedet og fortalte om manglende recept de sendte så recepten og bad mig tage sprøjten med det samme på vej ind på apoteket ringede de så fra ins stedet bad mig komme med det samme helst inden for 30 min, skal lige siges jeg bor 60 km fra stedet så det ku jeg jo ikke men fik en tid senere hende i tlf sagde at det da ville være rarest at komme ind til den samme jeg var inde ved sidst, jeg svarede ikke. Det kom jeg så heller ikk,. Blev scannet igen og hun sagde at de var heldige om natten skulle jeg så først tage den sprøjte hvilket jeg gjorde da jeg heldigvis ikke havde nået at tage den inde jeg tog afsted. Dagen efter skulle jeg ind og scannes igen for hvis der ingen æg var skulle jeg ins samme dag hmm det ku man godt sagde hun, nå det så fint ud og skulle så ins dagen efter meen det var så "hende den dumme" der skulle ins mig. Havde købt sæd med 20 mot og hun sagde der er 8000 celler hmm efter ins sagde hun bare når du er færdig går du bare og så gik hun. Er det normal kotume kan slet ikke huske at de opførte sig på den måde første gang. Er måske også for dum ikke at sige noget eller er det bare mig.
Da jeg blev ins tænkte jeg bare at nu bliver der ihvert fald ikke et barn ud af det, var sikker på hende der gjorde noget så der ikke skete noget mhs til graviditet.
Går nu bare og håber håber håber og tror på det.
Me kæft har aldrig været så stresset som under det forløb.
Og 7000 kr. fattigere
Anmeld