Krop efter 3. Graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2015

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Nej hun havde ingen strækmærker, men fik også kun to børn.. I øvrigt har jeg stadig pæne bryster heldigvis

Okay, så må jeg krydse finger for jeg ikke får det denne gang, men ellers må jeg bare tage det med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2015

Anonym trådstarter

Milas14 skriver:

Jeg fik mine 2 første børn som 24 og 28 årig. Min krop blev normal, dog med lidt strækmærker, ret hurtigt igen! Her 3 gang har jeg ikke kunne tabe mig de sidste 6-8 kg og min mave er grim og slasket øv øv .. Jeg ved ikke om det er fordi jeg er blevet 7 år ældre..

Okay, og nej det er svært at vide om det også er alderen der spiller en rolle, men ellers må jeg bare tage det med  hihi

Anmeld

21. marts 2015

Morgensol

Anonym skriver:

Åh det er jeg ked af at hører 

hvor lang tid er der mellem nr 2 og 3? 

Lige over 3 år og 3 mdr.. 

Anmeld

21. marts 2015

flowerpot3

Anonym skriver:

Dejligt at hører 

smid lige lidt held denne vej så hihi 

Hov glemte lige at skrive at jeg var hhv 28,30 og 32 i mine graviditeter. Min mor har fået rigtig mange strækmærker på maven under graviditeterne så jeg er nok også genetisk disponeret for det men var heldig at slippe uden. Rigtig mange held og lykke med det hele  

Anmeld

21. marts 2015

flowerpot3

Milas14 skriver:

Jeg fik mine 2 første børn som 24 og 28 årig. Min krop blev normal, dog med lidt strækmærker, ret hurtigt igen! Her 3 gang har jeg ikke kunne tabe mig de sidste 6-8 kg og min mave er grim og slasket øv øv .. Jeg ved ikke om det er fordi jeg er blevet 7 år ældre..

Det er en kæmpe belastning for huden at udvide sig så meget som den gør under en graviditet. Jo flere graviditeter, desto større risiko for at huden lider skade og har det sværre med at "komme sig". Som udgangspunkt bliver hudens elasticitet mindre med alderen men tror det er begrænset hvor meget elasticitet man mister i løbet af 7 år. Alderen det er nok medvirkende faktor men ikke afgørende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.