Arrriii!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2015

Åse

nu kan jeg slet ikke finde herlev hospital fertilitetskliniks kontakt oplysninger, da de har lavet hjemmesiden om... Er der en der kan hjælpe... Jeg har altid siden klar med kontaktoplysningerne på min mobil, så jeg er klar når mens kommer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

Malthe2010

Åse skriver:

nu kan jeg slet ikke finde herlev hospital fertilitetskliniks kontakt oplysninger, da de har lavet hjemmesiden om... Er der en der kan hjælpe... Jeg har altid siden klar med kontaktoplysningerne på min mobil, så jeg er klar når mens kommer...

Er det det her? 

https://www.herlevhospital.dk/fertilitetsklinikke

Anmeld

20. marts 2015

Malthe2010

Åse skriver:

Eller det her måske ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2015

Åse

Yes, tak linket virket ikke, men nu har jeg nummeret 

Anmeld

20. marts 2015

Bas82

Åse skriver:

Yes, tak linket virket ikke, men nu har jeg nummeret 

Ellers kan du altid finde det når du står på deres forside - ude til højre er der et link der hedder "tilmelding til behandling" er finder du alle deres numre ;-) skal du igang nu her?

Anmeld

20. marts 2015

Åse

Bas82 skriver:

Ellers kan du altid finde det når du står på deres forside - ude til højre er der et link der hedder "tilmelding til behandling" er finder du alle deres numre ;-) skal du igang nu her?

Tak, Nej venter på mens kommer sidst i marts, men jeg vil bare være helt klar, også hvis nu det ville komme før tid  jeg har nemlig holdt en laaaang pause, men kan mærke at nu skal det være og så er det ventetiden der er en super kedelig...

Anmeld

20. marts 2015

Bas82

Åse skriver:

Tak, Nej venter på mens kommer sidst i marts, men jeg vil bare være helt klar, også hvis nu det ville komme før tid  jeg har nemlig holdt en laaaang pause, men kan mærke at nu skal det være og så er det ventetiden der er en super kedelig...

Kan jeg godt forstå. Jeg selv går også bare at venter på min mens så jeg kan komme igang. Den skulle gerne komme i starten af næste uge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.