tidlige graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
7 svar
4 synes godt om
20. marts 2015

silassui

ville høre om nogen har prøvet de tidlige graviditets teste, og hvor tidligt man kan få positivt svar på dem. Hvis jeg er gravid er jeg kun 3 uger henne, men overvejer at prøve at tage sådan en test om et par dage hvis ikke det er for tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

Rockertand

silassui skriver:

ville høre om nogen har prøvet de tidlige graviditets teste, og hvor tidligt man kan få positivt svar på dem. Hvis jeg er gravid er jeg kun 3 uger henne, men overvejer at prøve at tage sådan en test om et par dage hvis ikke det er for tidligt?

Ork ja, dem har jeg taget mange af - de er ikke pengene værd.

Jeg har testet mange gange, hvor jeg samtidigt har taget en almindelig strimmel, og de tidlige har været blanke, mens den almindelige har kunnet præstere en skygge, der efter lang tid viste sig med farve.

Prøv at søge erfaringer på nettet, der er ikke ret mange, der har gode erfaringer med dem.

Anmeld

20. marts 2015

silassui

Rockertand skriver:

Ork ja, dem har jeg taget mange af - de er ikke pengene værd.

Jeg har testet mange gange, hvor jeg samtidigt har taget en almindelig strimmel, og de tidlige har været blanke, mens den almindelige har kunnet præstere en skygge, der efter lang tid viste sig med farve.

Prøv at søge erfaringer på nettet, der er ikke ret mange, der har gode erfaringer med dem.

æv altså. Bruger også dem fra billigeteste, havde bare håbet de andre der kunne vise noget positivt lidt tidligere, har også fået bestilt en digital der bliver talt godt om, men den virker vel heller ikke tidligere en de andre.

Anmeld

20. marts 2015

Os&lilledig

De der "test 4 dage før forventet mens" test. De er spild af penge.. Testede negativ hele tiden næsten, men svag positiv med dem dem fra netto.. De er absolut ikke pengene værd..(dec 2014)  Denne gang her gang har bestilt strimmel test på billig test.dk.. 

Anmeld

20. marts 2015

silassui

De burde få lavet en der kan vise lige så snart ægget er befrugtet.

Det da ikke til at holde ud at vente på

Anmeld

20. marts 2015

gokkelok

Risikoen for at et befrugtet æg går til grunde er bare rigtig stor, så hvorfor teste før, og udsætte sig selv for den skuffelse?

Anmeld

20. marts 2015

silassui

gokkelok skriver:

Risikoen for at et befrugtet æg går til grunde er bare rigtig stor, så hvorfor teste før, og udsætte sig selv for den skuffelse?

det er rigtigt nok, bare så skide svært at vente.

Anmeld

20. marts 2015

gokkelok

silassui skriver:

det er rigtigt nok, bare så skide svært at vente.

Åh ja  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.