Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gravid og skal føde til november, jeg er færdig uddannet til juni og skal så have dagpenge hvis jeg ikke får er job. Kan jeg få barsels dagpenge under barsel selvom jeg ikke har været i arbejde inden barsel og kun modtaget dagpenge ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja selvf. Du skal bare snakke med din a kasse om hvornår du kan gå fra. Og de skal nok forklar det hele
libramarie skriver: Ja selvf. Du skal bare snakke med din a kasse om hvornår du kan gå fra. Og de skal nok forklar det hele
Tak. Jeg havde bare hørt et sted at man skal have haft arbejde i 3 måneder op til barsel for at få barsels penge
Anonym skriver: Tak. Jeg havde bare hørt et sted at man skal have haft arbejde i 3 måneder op til barsel for at få barsels penge
Det er når du IKKE har a-kasse at du skal have arbejdet de sidste 13 uger før.
Anonym skriver: Jeg er gravid og skal føde til november, jeg er færdig uddannet til juni og skal så have dagpenge hvis jeg ikke får er job. Kan jeg få barsels dagpenge under barsel selvom jeg ikke har været i arbejde inden barsel og kun modtaget dagpenge ?
Inde på https://www.borger.dk/Sider/Barsel-oversigt.aspx
er det fint beskrevet hvornår man kan få barseldagpenge og hvorledes det hænger sammen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128