Nogen der kan forklare mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. august 2009

Sweet1978

Hvorfor jeg når jeg dagligt parkerer udelukkende i Randers Centrum altså anti skov område. Alligevel nu flere gange har været belemret med græshopper i min bil.... Jeg er et stort , og synes der er meget ubehagelige.

Kravlende kryb kan jeg til nøds klare men når de hopper rundt og man ikke ved hvor man har dem - FØJ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Mira0911

Glemt at lukke et vindue måske?

Anmeld

31. august 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Hvorfor jeg når jeg dagligt parkerer udelukkende i Randers Centrum altså anti skov område. Alligevel nu flere gange har været belemret med græshopper i min bil.... Jeg er et stort , og synes der er meget ubehagelige.

Kravlende kryb kan jeg til nøds klare men når de hopper rundt og man ikke ved hvor man har dem - FØJ

Sådan er Randers

Kunne forstille mig at de har forvildet sig derop nede fra åen af

Anmeld

31. august 2009

Sweet1978

Dutte84 skriver:

Glemt at lukke et vindue måske?

Nej nemlig ikke engang de der er altid tætlukket allesammen når vi forlader bilen, den står i nærhenden af gågader, diskotekker mm. så vil ikke risikere at fulde folk og andre forbipasserende stopper noget ind.

Men selv hvis troede jeg altså ikke græshopper levede, på flisebelagte områder, uden træer og andet grønt,.

Anmeld

31. august 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Sådan er Randers

Kunne forstille mig at de har forvildet sig derop nede fra åen af

Det kan være, ja det havde jeg ikke lige tænkt på men trælse er de - ØV

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Nej nemlig ikke engang de der er altid tætlukket allesammen når vi forlader bilen, den står i nærhenden af gågader, diskotekker mm. så vil ikke risikere at fulde folk og andre forbipasserende stopper noget ind.

Men selv hvis troede jeg altså ikke græshopper levede, på flisebelagte områder, uden træer og andet grønt,.

Det lyder mystisk...

Anmeld

31. august 2009

LotteGabriella

Sweet1978 skriver:

hihihi det er sgu træls

Jeg har prøvet at vågne på en dejlig sommernat fordi noget kravlede på min ryg.....GUESS WHAT?? En græshoppe havde forvildet sig op på 3. sal og kravlet ind ad vinduet....og det var sgu på Amager, klods op af Amagerbrogade Meget mystisk med det dyr

Anmeld

31. august 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Det kan være, ja det havde jeg ikke lige tænkt på men trælse er de - ØV

ja det kunne jeg forstille mig, men underligt de ikke bliver dvaske af at være i bilen

Anmeld

31. august 2009

Sweet1978

LotteGabriella skriver:

hihihi det er sgu træls

Jeg har prøvet at vågne på en dejlig sommernat fordi noget kravlede på min ryg.....GUESS WHAT?? En græshoppe havde forvildet sig op på 3. sal og kravlet ind ad vinduet....og det var sgu på Amager, klods op af Amagerbrogade Meget mystisk med det dyr

Oki ja så kommer de jo vidt omkring, smiler, enig meget mærkeligt dyr

Anmeld

31. august 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

ja det kunne jeg forstille mig, men underligt de ikke bliver dvaske af at være i bilen

Ja, men det gør de ikke, der er ellers hverken mad eller vand jo.... Men nu har jeg altid en serviet el.lign. liggende så jeg kan tage dem uden at røre dem og sætte dem ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.