Dræn i begge ører, eller kun det ene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. marts 2015

moaren

Hejsa 

Fik så at vide idag, at bette-fis stadig har væske på det ene øre og at det er noget tykt snask, som ørelægen anbefalede vi fik " fjernet" og dermed ment, at der skal knaldes et dræn i. Ørelægen mente så det kun skulle være det ene øre, da det andet så rigtig fint ud og så vidt jeg husker, har det altid været det samme øre den har været gal med når der har været MØB. Jeg kan sagtens se hvad doktor siger, at det ikke er nødvendigt at sætte dræn i begge, men må indrømme, at jeg hælder mest til at bede ham sætte dræn i begge. 

Hvad siger i piger, hvad ville i gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

AnneH

Jeg ville følge lægens anvisning og kun få det lagt i det ene øre.

Ser ingen grund til at pille ved det andet, hvis der ikke er problemer med det.

Anmeld

19. marts 2015

Mor til Ella

Har selv en datter på 9 mdr der skal have i det højre øre torsdag...

har aldrig været problemer med venstre.

Anmeld

19. marts 2015

IngenKoPåIsen

Jeg ville kun få i det ene. Hørelsen bliver jo også nedsat på øret hvis han får dræn i og det så falder ud- og det er der vel ingen grund til at risikere hvis der virkelig ikke er noget med det øre. Jeg vil så samtidig sige at hvis der bare har været det mindste med øret, ville jeg bede om begge!

Anmeld

19. marts 2015

moaren

Jeg kan ærligt ikke huske om der har været noget på begge ører, for der har været en del, men kunne se på kurven de lavede, at der var undertryk på det "raske" øre og en anden ørelæge har sagt, at det kan være generende og give sprogproblemer hvis det ikke bliver afhjulpet. 

Må heller lige tage en ekstra snak med doktoren inden indgrebet :-)

Tak for svar tøser :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.