Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er 3+0 idag og har taget denne test. Kan I se en streg og er den svagt positiv?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mayaa skriver: Er 3+0 idag og har taget denne test. Kan I se en streg og er den svagt positiv?
Meget tidligt at teste, men ja der er en ekstra streg. Er sikker på den er der.
Jeg kan også se stregen, men ville personligt ikke tro på den da den kan være en bio den fanger, ville venter en 4-5 dage også prøve igen der
Der er helt sikker en streg. Men når du tester så tidligt, er der selvfølgelig en risiko for, at det er en bio.
Krydser fingre for at mens ikke kommer.
God-mor skriver: Meget tidligt at teste, men ja der er en ekstra streg. Er sikker på den er der.
Tak for svar. Håber også så meget den er der.
namaha skriver: Jeg kan også se stregen, men ville personligt ikke tro på den da den kan være en bio den fanger, ville venter en 4-5 dage også prøve igen der
Ved godt at risikoen for en bio er stor men er simpelthen alt for utålmodig til at vente. Tak for svar
female skriver: Der er helt sikker en streg. Men når du tester så tidligt, er der selvfølgelig en risiko for, at det er en bio. Krydser fingre for at mens ikke kommer.
Håber heller ikke mens kommer men det må jeg vente en uge at se. Tak for svar
Der er da bestemt en ret tydelig streg nummer to.
Logo skriver: Der er da bestemt en ret tydelig streg nummer to.
Synes du den er tydelig? Må indrømme den er ret svag på billedet. Men tydligere irl. Tak for svar
Den er da bestemt positiv! Er forsigtigt tillykke
Lavede lige din test om i farverne og der er da ingen tvivl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128