Skilsmisse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2015

Benjamins'mor

Hej baby.dk medlemmer.

Jeg står i den situation at jeg skal skilles, og derfor har jeg et par spørgsmål. 

Nogen der har prøvet at søge skilsmisse online? Skal man betale når man udfylder ansøgningen eller får man et Giro-kort eller lign? 

Hvad kan man som enlig søge? Er på SU så ved at jeg jo kan søge så jeg får som enlig forsørger. Og så kan man søge friplads, hvad mere? 

Håber nogen kan hjælpe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Der er vist noget med forhøjet børnebidrag hver tredje måned og så boligsikring 

Anmeld

19. marts 2015

Bella&Lina

Benjamins'mor skriver:

Hej baby.dk medlemmer.

Jeg står i den situation at jeg skal skilles, og derfor har jeg et par spørgsmål. 

Nogen der har prøvet at søge skilsmisse online? Skal man betale når man udfylder ansøgningen eller får man et Giro-kort eller lign? 

Hvad kan man som enlig søge? Er på SU så ved at jeg jo kan søge så jeg får som enlig forsørger. Og så kan man søge friplads, hvad mere? 

Håber nogen kan hjælpe. 

Du kan betale med det samme, eller betale inden 10 dage via bank overførsel (mener jeg) . Det andet er jeg ikke inde i, men du vil jo kunne få børnepenge fra faren (hvis han og dig har børn sammen) og forhøjet børnepenge (af dem vi får hvert kvartal) ... 

Anmeld

19. marts 2015

Sissel

Mener man betaler med betalingskort ved online skilsmisse..

du kan søge bolistøtte, ordinær og ekstra ordinær børnetilskud. Plus et tilskud fordi du er under uddannelse

Anmeld

19. marts 2015

Fremad

du kan når du kan modtaget ekstrordinært tillæg hver 3 måned modtaget hvad der svare til dobbelt su istedet for alm... 

men du kan først få det når i ikke har adresse sammen mere og er blevet skilt...

så er der friplads, boligstøtte og ekstra su lån... 

Anmeld

19. marts 2015

Love2

sscm skriver:

du kan når du kan modtaget ekstrordinært tillæg hver 3 måned modtaget hvad der svare til dobbelt su istedet for alm... 

men du kan først få det når i ikke har adresse sammen mere og er blevet skilt...

Man behøver ikke at være skilt for at modtage dobbelt su eller det andre ting. De må bare ikke have den samme adresse

Anmeld

19. marts 2015

Benjamins'mor

sscm skriver:

Det ved jeg godt, men det er rart at have styr på så jeg kan søge når jeg ved hvad dato han flytter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.