Jordemoder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2015

mortilfreja

Jeg er i dag 11+0 

På mine papir fra lægen står der at jeg skal til første jordemoderbesøg i uge 13-15, men skal man selv kontakte en jordemoder?

Jeg skal føde på Holbæk Sygehus, men bor i Slagelse. Kan man vælge en jordemoder her hvor jeg bor eller skal det være i Holbæk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

Vik

Du få et brev på e boks med tid til jm. Den kan godt komme ret sent

og ja, du kan godt gå til jm i Slagelse og føde i Holbæk ( det har jeg også valgt og de er rigtig søde i Slagelse)

Anmeld

19. marts 2015

April-baby

Jeg fik alt i et brev, de tre scanninger, jeg fik tre fordi jeg selv var vildt lille som baby, og første Jordemoder besøg i uge 13 (: 

Anmeld

19. marts 2015

mortilfreja

Vik skriver:

Du få et brev på e boks med tid til jm. Den kan godt komme ret sent

og ja, du kan godt gå til jm i Slagelse og føde i Holbæk ( det har jeg også valgt og de er rigtig søde i Slagelse)

Okay. Så det går helt automatisk eller??

Anmeld

19. marts 2015

Vik

mortilfreja skriver:

Okay. Så det går helt automatisk eller??

Har du været hos din egen læge og udfyldt papir? ( der skriver man hvor man ønsker at føde og ha jm)?

Anmeld

19. marts 2015

mortilfreja

Vik skriver:

Har du været hos din egen læge og udfyldt papir? ( der skriver man hvor man ønsker at føde og ha jm)?

Ja det har jeg været men han spurgte kun hvor jeg ønskede at føde.. Intet omkring jordemoder 

Synes bare det er fjollet at tage helt til Holbæk hver gang man skal til jordemoder. Så er det nemmere med en her i byen 

Anmeld

19. marts 2015

Vik

mortilfreja skriver:

Ja det har jeg været men han spurgte kun hvor jeg ønskede at føde.. Intet omkring jordemoder 

Synes bare det er fjollet at tage helt til Holbæk hver gang man skal til jordemoder. Så er det nemmere med en her i byen 

Præcis mine tanker, det eneste minus er at Holbæk vil ikke ha nogle papir på dig ( kun scannings), så vandrejournal vil være rigtig vigtig at huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.